April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۵۳۱۸
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
0
پول نیوز - انتصاب مدیر روابط عمومی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارزاقتصاد پنهان- با حکم رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، «حسن نیّری» به سمت مشاور رییس و مدیر روابط عمومی این ستاد منصوب شد.

مدیر روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز معرفی شد

 

به گزارش پول نیوز، علی مؤیدی خرم‌آبادی، رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حسن نیّری را به سمت مدیر روابط عمومی و مشاور رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب کرد.

در حکم انتصاب حسن نیّری آمده است:

نظر به شایستگی، تجربه و توانمندی، جنابعالی را به سمت مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود در تحقق برنامه‌ها و شرح وظایف ابلاغی به ویژه در اجرای سیاست‌های اطلاع‌رسانی دولت و همکاری با رسانه‌های جمعی جهت انعکاس مناسب عملکرد بخش‌های مختلف، پیگیری و هماهنگی امور مربوط به شورای اطلاع‌رسانی دولت، هماهنگی و نظارت بر نحوه اطلاع‌رسانی دستگاه‌های عضو در حوزه فعالیت‌های مربوط به مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تهیه و اجرای طرح‌های تبلیغاتی متناسب با سیاست‌های ابلاغی ستاد و اجرای مناسب مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی اهتمام لازم بعمل آورید.

جدیت در امر اطلاع‌رسانی و انعکاس فعالیت‌های ستاد، ایجاد ارتباط با رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی، ایجاد ارتباط مؤثر با تشکل‌های غیردولتی (مردم‌نهاد) و به طور کلی تبلیغات هوشمندانه از اولویت‌های مورد انتظار است.

امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و در راستای اجرای صحیح فرامین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، با بهره‌گیری از توانمندی‌های موجود در تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و سربلند باشید.

گفتنی است حسن نیّری، دانشجوی دکترای حقوق عمومی، سابقه فعالیت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، سازمان اوقاف و امور خیریه و معاونت امور مقابله و هماهنگی حقوقی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: