با بازارگردانی یک کارگزار بانکی صورت گرفت:
کد خبر: ۳۲۵۵۷۵
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
0
پول نیوز - اوراق مشارکت شهرداری تهران با نماد «تهران۱۲» در فهرست نرخ‌های بازار اوراق بدهی بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

به گزارش پول نیوز، براساس مصوبه‌ی بورس اوراق بهادار تهران، اوراق مشارکت شهرداری تهران، به مبلغ ۲.۰۰۰ میلیارد ریال، با نرخ سود علی­الحساب ۱۸ درصد روز شمار و معاف از مالیات، جهت تکمیل خط‌های ۶ و ۷ قطار شهری شهرداری تهران، درج شد.

بر اساس این گزارش، این اوراق ۴ ساله و مواعد پرداخت سود آن هر ۳ ماه یکبار از تاریخ انتشار اوراق ۲۸ اسفند ماه ۹۷ است. افزون بر این، متعهدپذیره­ نویس و بازارگردان اوراق، گروه توسعه هنر ایران است.

همچنین ضمانت این اوراق بر اساس مجوز بانک مرکزی، شهرداری تهران و سازمان برنامه و بودجه و بر اساس قرارداد عاملیت فروش و ضمانت، بانک آینده برعهده دارد. کارگزار بازارگردان اوراق، شرکت کارگزاری بانک آینده است.

لازم به ذکر است براساس این گزارش از این تاریخ (چهارم اسفند ماه ۹۸) اوراق مشارکت شهرداری تهران با نماد «تهران۱۲-TEHRAN۱۲» در فهرست نرخ‌های بازار اوراق بدهی بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

مجوز بانک مرکزی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: