کد خبر: ۳۲۵۸۸۹
۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
0
سیتروئن یک خودروی برقی ویژه استفاده در مناطق شهری تولید کرده که دو نفر گنجایش دارد و با پرداخت ۲۲ دلار در ماه قابل استفاده است.
به گزارش پول نیوز، این خودروی کوچک که آمی نام دارد، می‌تواند حمل و نقل در نواحی شهری را تسهیل کند و راندن آن نیاز به اخذ گواهینامه رانندگی نیز ندارد.

افراد ۱۴ سال به بالا در فرانسه و ۱۶ سال به بالا در دیگر کشورهای اروپایی می‌توانند از این خودروی برقی برای رسیدن به مقصد استفاده کنند.

خودروی یادشده مجهز به باتری ۵.۵ کیلووات ساعتی است و با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی ۷۰ کیلومتری را طی کند. شارژ این خودرو با اتصال کابل شارژ آن به هر پریز استاندارد ۲۲۰ ولت ممکن است و شارژ کامل باتری آن به سه ساعت زمان نیاز دارد.

حداکثر سرعت این خودرو به ۴۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد و افراد با پرداخت ۲۲ دلار در ماه می‌توانند آن را به مدت دو سال اجاره کنند. البته بدین منظور یک پیش پرداخت ۲۹۰۰ دلاری ضروری است. خرید این خودرو نیز با پرداخت ۶۶۰۰ دلار ممکن است. تحویل این خودرو به خریداران اروپایی از ماه ژوئن آغاز می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: