کد خبر: ۳۲۵۹۹۳
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
0
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد تا اطلاع ثانوی فرآیند سوختگیری و پرداخت هزینه سوخت در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت، توسط کارکنان جایگاه‌ها انجام می‌شود.

 

مقررات جدید در پمپ بنزین‌ها / توزیع دستکش یکبار مصرف

به گزارش پول نیوز، در متن اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای پیشگیری و مقابله با انتشار ویروس کرونا آمده است:

پیرو اطلاعیه وزارت بهداشت درباره همکاری در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ضروری است فرآیند سوختگیری و پرداخت هزینه سوخت در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت، توسط کارکنان جایگاه‌ها انجام و دستکش یکبار مصرف برای استفاده عموم در دسترس قرار گرفته شود و تاکید می‌شود فرآیند سوختگیری و پرداخت هزینه بدون دستکش یکبار مصرف انجام نشود.

این اطلاعیه، جایگاه داران را مکلف کرده است باید تمامی نازل‌ها، صفحه کلید دیسپنسرها، سرویس بهداشتی و … به طور مستمر با مواد ضدعفونی کننده مناسب نظافت شود.

این اطلاعیه تا اطلاع ثانوی در تمامی جایگاه‌های کشور لازم الاجرا است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: