کد خبر: ۳۲۶۰۳۳
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
0
مدیرعامل شرکت تحقیقات موتور ایران خودرو با توجه به مزیت اقتصادی خودروی ون وانای گازسوز برای رانندگان شبکه حمل‌ونقل عمومی گفت: در صورت افزایش تقاضا، ظرفیت عرضه بیش از ۱۰ هزار دستگاه نیز وجود دارد.

 
به گزارش پول نیوز، مهدی رجبعلی افزود: ون وانا برای مسافران نیز شرایط ارگونومی بسیار مطلوب تری نسبت به ون‌های فرسوده موجود دارد، سقف آن بلندتر بوده و صندلی مزاحمی هم ندارد.

وی تصریح کرد: در مصوبه دولت، استفاده از خودروهای برقی و گازی بین ۸ تا ۱۰ هزار دلار در تعریف‌های مختلف مورد حمایت قرار می‌گیرد. با توجه به تولید موتور ای.اف.۷ گازسوز توسط ایران خودرو که دارای مطلوبیت بالای در بین محصولات گاز سوز است، بهره‌مندی از نسخه پرخوران آن با توجه به حجم و قدرت در موتورهای ون در دستور کار قرار گرفته است.

رجبعلی افزود: ‌تغییرات خودرویی و تست‌های لازم انجام شده و در مرحله نگاشت (کالیبراسیون) هستیم. تا تابستان سال ۹۹ این مسیر را به پایان می‌رسانیم و آماده عرضه ون وانای گازسوز به متقاضیان خواهیم بود.

وی با بیان این که افزایش قیمت بنزین تعداد متقاضی خودروی گازسوز را افزایش داده است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم بعد از عرضه ۱۰ هزار خودرو ون گازسوز که در توافق با وزارت کشور ظرف سه سال انجام خواهد شد، بتوانیم تعداد بیشتری از این خودرو را به متقاضیان در ناوگان حمل‌ونقل سازمان‌های مختلف عرضه کنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: