نرخ ها به کمک این روغن ساز آمد
کد خبر: ۳۲۶۲۰۲
۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
0
سال مالی 98 شرکت «صنعتی بهشهر» به پایان رسید و رشد سودآوری مطلوبی را با وجود کاهش مقداری فروش به نمایش گذاشت.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، صورت های مالی حسابرسی شده دوره 12 ماهه منتهی به آذر سال 98 شرکت «صنعتی بهشهر» منتشر شد و بر اساس آن، همانند گزارش حسابرسی نشده، 699 ريال سود برای هر سهم تعیین شد.

درآمدهای عملیاتی «غبشهر» در سال مالی 98 با رشد 14 درصدی همراه شد و از آنجا که بهای تمام شده 7 درصد رشد داشت، سود ناخالص جهش 74 درصدی را تجربه کرد.

هر چند که مقدار فروش نسبت به سال مالی قبل با افت 11 درصدی مواجه شد اما؛ افزایش نرخ فروش محصولات مسبب اصلی افزایش درآمدها است.

شایان ذکر است که «غبشهر» پیش بینی تحقق 36 هزار میلیارد ريال درآمد فروش در سال مالی 99 دارد که 16 درصد بیش از درآمد تحقق یافته سال مالی 98 است.

فروش مواد اوليه وضايعاتي 142 میلیارد ريال سود به دنبال داشت اما؛ زیان تسعیر ارز 213 میلیارد ريال صورت های مالی را سرخ کرد.

از سوی دیگر، سپرده های بانکی، سود 27 میلیارد ريالی را عاید شرکت کرد و درآمدهای متفرقه نیز 75 میلیارد ريال آورده به همراه داشت.

در مجموع، «غبشهر» در سال مالی 98 نزدیک به 2097 میلیارد ريال سود خالص شناسایی کرد که نسبت به سال 97 افزایش 148 درصدی را به رخ می کشد.

پایان کار «غبشهر» با سود 699 ريالی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: