April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۶۲۹۳
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
0
عضو فراکسیون گردشگری مجلس با بیان اینکه امروزه صنعت گردشگری در دنیا به عنوان یک صنعت پول ساز مطرح است گفت: متاسفانه دولت هنوز اهتمام ویژه‌ای برای تقویت زیر ساخت‌های این حوزه ندارد.

نانواکناری: دولت هنوز اهتمام  دی برای تقویت حوزه گردشگری ندارد

 

ولی الله نانواکناری عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی پول نیوز با تاکید بر اینکه امروزه صنعت گردشگری در دنیا به عنوان یک صنعت پول ساز مطرح است گفت: پهنه سرزمینی ما ایران خوشبختانه ارای بافت های گردشگری و فرهنگی بسیاری دارد که می توان از این پتانسیل به نحو احسن درآمدزایی کرد.

وی افزود: متاسفانه دولت هنوز اهتمام ویژه برای تقویت زیر ساخت های این حوزه را ندارد به همین دلیل سهم جهانی ما در جذب توریسم و گردشگر بسیار پایین است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس در توضیح اینکه یکی از جاذبه های گردشگری که مختص ایران است گردشگری عشایری است اظهار کرد: گردشگری عشایری بنا به ذات سادگی خود دارای جاذبه های بکر برای توریست هایی است که خواهان آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ غنی این نوع از زندگی هستند دارد.

وی  با تاکید بر اینکه متاسفانه فرهنگ سازی مطلوبی در جهت معرفی زندگی عشایر و هم چنین ظرفیت های گردشگری کشور توسط مسئولان مربوطه صورت نگرفته است اذعان کرد:  برای اینکه بتوان این نوع جاذبه های بکر و دست نیافتنی را به چشم گردشگران نمایان کرد لازمه توسعه زیر ساخت های این صنعت است،بنابر این دولت و وزارت گردشگری می تواند با اهتمام جدی تری به این موضوع نگاه کند تا بتواند نسبت به معرفی زندگی عشایری و جاذبه های آن به گردشگران داخلی و خارجی فضای مهیج تری برای علاقمندان به این سبک از زندگی را فراهم کند.

 

نانواکناری: دولت هنوز اهتمام  دی برای تقویت حوزه گردشگری ندارد

عضو فراکسیون گردشگری مجلس در ادامه افزود: اگر از این ظرفیت استفاده شود، بسیاری از مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور برطرف خواهد شد.

نانواکناری در پایان با اعتقاد بر اینکه استفاده از ابزارهای تبلیغاتی یکی از مهمترین شریان های حیاتی در جهت توسعه گردشگری کشور است خاطر نشان کرد: اگر مسئولان قصد دارند تا صنعت گردشگری توسعه و پیشرفت کند بی شک باید از ابزارهای تبلیغاتی موثر استفاده کنند تا بتوان از این روهم شاهد تقویت این صنعت درآمد زا بود و هم اینکه بتوانیم با برنامه ریزی درست و دقیق از ظرفیت های گردشگری کشور استفاده کامل انجام دهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: