پس از شیوع ویروس کرونا؛
کد خبر: ۳۲۶۷۲۶
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
0
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: شیوع کرونا موجب افزایش ۳۰ درصدی کشتار شده در حالی که در سال‌های گذشته هفته آخر اسفند شاهد رشد تقاضا بودیم.

مصرف گوشت ۳۰ درصد افزایش یافت

 

به گزارش پول نیوز، علی اصغر ملکی اظهار کرد: بازار کمی متلاطم است و نسبت به روز شنبه خریدار کمتر شده است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی افزود: پست‌های قرنطینه برای جابه جایی دام‌ها مجوز نمی‌دهند و دامداران نمی‌توانند دام خود را بفروشند و این موضوع نیز به افزایش قیمت دامن زده است.

وی با بیان اینکه امروز حدود ۵ هزار تومان افزایش یافته است، گفت: هر کیلوگرم شقه بدون دنبه با قیمت ۱۰۶ هزار تومان به واحدهای صنفی عرضه می‌شود و با سود ۱۰ درصد به مصرف کنندگان عرضه می‌کنند.

ملکی درباره دلیل افزایش تقاضا بیان کرد: با توجه به توصیه‌هایی که درباره مصرف گوشت گوسفند و همچنین سفرهایی که صورت گرفت موجب شده قیمت‌ها افزایش یابد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا مردم به صورت شتابزده اقدام به خرید گوشت گوسفندی کردند، تصریح کرد: شیوع کرونا موجب افزایش ۳۰ درصدی کشتار شده در حالی که در سال‌های گذشته هفته آخر اسفند شاهد رشد تقاضا بودیم.

وی درباره توزیع گوشت‌های تنظیم بازاری گفت: عرضه گوشت‌های تنظیم بازاری در کنترل بازار موثر بوده در غیر این صورت شاهد افزایش بیشتر قیمت‌ها بودیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: