April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۶۷۶۴
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
0
معاون بازار شرکت فرابورس با اشاره به احتمال زیاد عرضه اولیه ۵ درصد سهام آریاساسول در فردا و عدم تخصیص سهام به صندوق های سرمایه گذاری، برنامه عرضه های بعدی را اعلام کرد.

احتمال زیاد عرضه اولیه ۵ درصد سهام آریاساسول فردا

 

به گزارش پول نیوز، افسانه اروجی درباره برنامه روزهای پایانی شرکت فرابورس برای ورود شرکت های جدید و اینکه آیا فردا کدام یک از دو شرکت آریا ساسول و سیمان ساوه، عرضه اولیه خواهند شد گفت: با توجه به آماده تر بودن شرکت ۴۵۸.۳ میلیارد تومانی آریاساسول، احتمال واگذاری سهام این شرکت بیشتر است.

وی ادامه داد: بنابراین در صورت عرضه اولیه "آریا" در فردا، 5 درصد از سهام این شرکت به عموم واگذار خواهد شد و با توجه به حضور در بازار دوم معاملات فرابورس و الزام به واگذاری 5 درصدی ، سهمیه ایی به صندوق های سرمایه گذاری تعلق نخواهد گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز جزییات عرضه اولیه اعلام می شود ، افزود: با این اوصاف اگر قطعیت عرضه اولیه آریا ساسول احراز شود، کشف قیمت و حضور شرکت سیمان ساوه در هفته آینده انجام خواهد شد.

اروجی در برابر این سئوال که احتمال ورود شرکت های جدید در روزهای پایانی سال و هفته آینده چقدر است توضیح داد: به جز سیمان ساوه، شرکت های لاستیک یزد و رایان هم افزا و سرمایه گذاری صبا تامین هم در حال طی فرایند پذیرش هستند و درصورت تکمیل اطلاعات و آمادگی سهامداران عمده ، شاید و به احتمال کم، لاستیک یزد برای عرضه اولیه آماده شود .

به گفته وی، انتظار می رود دو شرکت سهام رایان هم افزا و سرمایه گذاری صبا تامین هم سال آینده عرضه اولیه شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: