کد خبر: ۳۲۶۹۰۵
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
0
شاخص بورس تهران پس از سه روز افت، بالاخره توانست در آخرین روز از معاملات به پله صعود بازگردد و با رشد 363 واحدی به ریزش‌ها پایان دهد.

«فولاد» و «فملی» بورس تهران را احیا کردند//////تولیدی

 

به گزارش خبرنگار پول نیوز، شاخص کل بازار سرمایه پس از ریزش‌های سه روز کاری معاملات بالاخره با رشد 0.07 درصدی معادل 363 واحد به پله صعود بازگشت و به 520 هزار و 210 واحد رسید و شاخص کل هم وزن رشد 1043 را تجربه کرد.

امروز 816 هزار معامله به ارزش 66 هزار و 754 میلیارد ریال در بورس انجام شد.

بانک های تجارت، ملت، اقتصاد نوین، ساپیا و فولاد مبارکه نمادهای پرببینده بورس تهران را تشکیل دادند.

همچنین نمادهای پارس، وغدیر، حکشتی، فارس و پارسان بیشترین تاثیر منفی در شاخص بازار بازار را داشتند و تنها دو نماد فولاد و فملی به مبت شدن بازار کمک کرد.

شاخص کل فرابورس نیز امروز روندی صعودی به خود گرفت و با ۲۲ واحد صعود به عدد ۶۷۶۷ واحد رسید. در این بازار ۷۱۱ هزار معامله انجام شد که ۲۱ هزار و ۷۱۳ میلیارد ریال ارزش داشت. 

سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، سیمان لار سبزوار، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان و بیمه دی نمادهای پربیننده فرابورس را تشکیل دادند.

نمادهای ذوب، میدکو، مادیرا، بجهرم بیشترین تاثیر در مثبت شدن بازار را داشتند و زاگرس، ومهان و دوماند نمادهای منفی بازار را تشکیل دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: