April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۶۹۹۳
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
0
مدیرکل روابط عمومی مجلس، خبر برگزاری جلسه علنی مجلس در هفته آینده در قالب ارتباط دیجیتالی دوسویه را تکذیب کرد.

تکذیب برگزاری جلسه علنی دیجیتالی/ تعطیلی مجلس همچنان ادامه دارد

 

به گزارش پول نیوز؛ پدرام پاک آیین گفت: از مدت‌ها قبل و پیش از آغاز شیوع بیماری کرونا، سامانه‌ای با عنوان مجلس یار، مبتنی بر فناوری دیجیتالی دوسویه در قوه مقننه طراحی شده بود که هدف از آن استفاده نمایندگان در ایفای وظایف قانونی شان بود.

وی افزود: پس از شیوع بیماری کرونا و منع صریح ستاد ملی مقابله با این بیماری از تشکیل جلسات علنی و غیرعلنی مجلس که با هدف مقابله با گسترش این بیماری در جامعه بود، هیئت رئیسه مجلس راهکار‌های مختلفی را برای برگزاری جلسات مجلس بررسی کرد که یکی از آن، استفاده از فناوری دیجیتالی دوسویه بود.

پاک آیین گفت: در این چارچوب همکاری مطلوبی از جانب وزارت ارتباطات صورت گرفت و اقدامات خوبی انجام شد، اما با توجه به پیچیدگی استفاده از این فناوری نمی‌توانیم زمان قاطعی را برای برگزاری جلسات علنی مجلس از این طریق مشخص کنیم

مدیر روابط عمومی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که بیماری کرونا هرچه زودتر از کشورمان برطرف شود و جلسات علنی مجلس نیز مانند دیگر نهاد‌ها به روال عادی بازگردد.

وی در این حال گفت: اگر بحران شیوع این بیماری ادامه یابد هیئت رئیسه مجلس از هر امکانی برای ایفای وظایف قانونی نمایندگان استفاده خواهد کرد که یکی از آن‌ها استفاده از فناوری دیجیتالی دوسویه خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: