April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۷۰۰۶
۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
0
مدیر عامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی گفت: با کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی تقاضای خرید قزل آلا، قیمت این محصول ۲۰ درصد افت داشته است.

قیمت ماهی قزل‌آلا ۲۰ درصد کاهش یافت

 

به گزارش پول نیوز، آرش نبی زاده مدیر عامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی درباره تاثیر شیوع کرونا بر بازار ماهی اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا بسیار سریع‌تر آن چیزی که تصور می‌کردیم، تاثیر سوء خود را بر بازار گذاشت.

وی افزود: بسیاری از مراکز تفریحی و گردشگری که مصرف بالایی در ایام عید داشتند، هم اکنون از خرید محصولات پروتئینی انصراف دادند یا یک پنجم سال قبل خرید کردند که این امر به شدت تقاضا را در بازار کاهش داده است.

ادامه روند فعلی قیمت قزل آلا‌ برای تولیدکننده مشکل ساز می شود

نبی زاده قیمت فعلی هر کیلو قزل آلا سرمزرعه را ۲۱ هزار و ۵۰۰ تا ۲۲ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت های فعلی قزل آلا سرمزرعه برای تولیدکننده فاجعه است به طوریکه با ادامه این روند بسیاری از تولیدکنندگان قادر به ادامه تولید برای سال بعد نخواهند بود.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی با اشاره به اینکه تا حدودی فروش اینترنتی محصول رونق گرفته است، بیان‌کرد: بنا بر تبلیغاتی که در خصوص مصرف ماهی به سبب دارا بودن ویتامین d صورت گرفته است، تا حدودی بازار فروش اینترنتی محصول درب منزل بهتر شده است.

به گفته نبی زاده، با توجه  به کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی تقاضا برای خرید قزل آلا نسبت به مدت مشابه سال قبل، قیمت این محصول حدود ۲۰ درصد کاهش یافته است.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی ماهیان سردآبی در پایان تصریح کرد: اگر قیمت های فعلی قزل آلا در بازار ادامه یابد، تولیدکنندگان قادر به ادامه تولید نخواهند بود از این رو انتظار می رود که مشکل هر چه سریع تر مرتفع شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: