April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۷۰۵۸
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
0
وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ یک از اعضای هئیت دولت کرونا نگرفته‌اند و تمامی آن‌ها پای کار هستند.

رئیس جمهور و معاون اول کرونا نگرفته‌اند

 

به گزارش پول نیوز، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در برنامه‌ای رادیویی با بیان اینکه هیچ پرواز مسافری به کشور چین انجام نمی‌شود، گفت: اگر پروازی به کشور چین از سوی شرکت هواپیمایی ماهان انجام می‌شود تنها باری و لجستیکی بوده و تمامی این پرواز‌ها تحت نظارت سازمان بهداشت انجام می‌شود.

او در پاسخ به این سؤال که گفته شده برخی از اعضای هیئت دولت به ویروس کرونا مبتلا شدند، گفت: متأسفانه صحبت و شایعاتی در این خصوص مطرح شده است، اما تمامی اعضای هیئت دولت سالم و پای کار هستند.

اسلامی با بیان اینکه تنها زمانی که آقای حریرچی مبتلا به کرونا شد آقای رحمانی (وزیر صمت) به دلیل رزمنده شیمایی بودن ملاحظاتی را برای قرنطینه شدن در نظر گرفت، اما من خبر موثقی ندارم که ایشان به خاطر کرونا وارد قرنطینه شدن یا خیر؟

وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و آقای روحانی هر دو سالم و پای کار هستند و روز جمعه دو تا سه مرتبه از طریق تلفن تمامی امور را پیگیری می‌کنند و با بنده هم به صورت مفصل تلفنی تمامی امور را پیگیری می‌کنند.

اسلامی افزود: آقای روحانی همچنان پای کار هستند، ولی متأسفانه شایعاتی مطرح می‌شود که نباید به آن‌ها توجه کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: