April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۷۰۶۴
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در نامه‌ای به معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سامان هواپیمایی کشور، با اشاره به تعطیلی مراکز اقامتی، هتل‌ها و مراکز تجاری در چابهار، خواستار کاهش پروازهای تهران ـ چابهار ـ تهران به یک پرواز در روز و اعمال محدودیت در این خط پروازی شد.
به گزارش پول نیوز، عبدالرحیم کردی همچنین با تأکید بر این نکته که برخی ایرلاین ها در چند روز اخیر، نسبت به برقراری پروازهای جدید به چابهار اقدام کرده‌اند، تصریح کرد:، ستاد مدیرت بحران چابهار محدودیت سفر و ورود به این منطقه را به تصویب رسانده و در حالی جاده‌های زمینی مسدود هستند، داشتن فقط یک پرواز روزانه در مسیر تهران -چابهار (بصورت رفت‌وبرگشت) کفایت می‌کند و سایر پروازها، نسبت به توقف برنامه‌های پروازی خود اقدام نمایند.

همچنین کردی در این نامه یک پرواز هفتگی از مشهد به چابهار را کافی دانسته است.

علاوه بر این، در نامه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار خطاب به رئیس سازمان هواپیمایی کشور آمده است که اولویت پروازی در شرایط فعلی با ایرلاین هایی است که پیش‌ازاین در این مسیر، فعال بوده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: