کد خبر: ۳۲۷۱۳۸
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
0
مديرعامل ايران خودرو از تدوين نقشه‌راه اين خودروساز در حوزه موتور، گيربكس، خودروهاي برقي و هيبريدي خبر داد و گفت:‌ طراحي پلتفرم اختصاصي ايران‌خودرو با پوشش حداكثري استانداردها و قوانين داخلي و بازارهاي صادراتي در دستور كار قرار دارد.
به گزارش پول نیوز، فرشاد مقيمي در مراسم رونمايي از گيربكس شش سرعته دستي و اتوماتيك افزود: پلتفرم ايران خودرو ضمن دارا بودن قابليت انطباق با قواي محركه، عمق ساخت داخل بالايي داشته و كيفيت توليد آن در سطح كلاس جهاني است.

وي افزود: همچنين قابليت پوشش سگمنت‌هاي مختلف خودرويي شامل سدان، وانت، هاچ بک و كراس اوور را خواهد داشت.

وي از توليد انبوه محصولات برمبناي پلتفرم جديد از سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: از سرمايه گذاري‌هاي صورت گرفته استفاده بهينه خواهيم كرد.

مديرعامل ايران خودرو تاكيد كرد: نقشه راه اين خودروساز به عنوان پيش‌نياز توسعه محصولات آينده در حوزه‌هاي موتور، گيربكس، خودروهاي برقي و هيبريدي، تكنولوژي و محصولات جديد تدوين شد ه است. در اين مسير، پروژه‌هاي توسعه‌ای جديدي را تعريف كرده‌ايم. طراحي، توسعه و بومي‌سازي پلتفرم مطابق با اهداف استراتژيك و نقشه راه توسعه محصول و پلتفرم ايران‌خودرو و همچنين پيشرانه‌هاي جديد مطابق با نقشه راه قواي محركه و مطالعات امكان‌سنجي توسعه محصولات هيبريدي و برقي از آن جمله است.

مقيمي با اشاره به اين كه نهضت داخلي‌سازي قطعات از اولويت‌هاي ايران خودرو است، خاطر نشان کرد: اين شركت با بومي‌سازي ۴۸ قطعه و هشت آيتم مواد اوليه ۵۸ ميليون يورو كاهش ارزبري عايد اقتصاد ملي كرده است.

وي خاطر نشان کرد: جهادگران توليد در ايران خودرو با تكيه برحميت و غيرت ايراني خود، تا ۲۸ اسفندماه براي پاسخگويي به نياز مشتريان و عمل به تعهدات حدود ۱۲ هزار دستگاه خودرو تكميل و روانه بازار مي كنند.

مدير عامل ايران خودرو با اشاره به اين كه ما هميشه عذرخواه مشتريان هستيم افزود: با تحويل اين ميزان توليد به مشتريان تعهدات معوقه اين شركت به ۸۳ هزار دستگاه كاهش مي يابد.

وي پيش بيني كرد: تاخرداد ماه سال آينده تمامي معوقات ایران‌خودرو به روز مي شود.

مقيمی عرضه ۵ محصول راناپلاس، سورن پلاس، سمند بهينه، دناپلاس اتوماتيك و ۲۰۷ پانوراما را برنامه توسعه محصول براي سال آينده دانست و گفت: چهار محصول صندوقدارK۱۳۲، كراس اوورK۱۲۵ و هاچ بك K۱۲۱ و همچنين دناي برقي نيز از بهمن سال ۹۹ تا بهمن ۱۴۰۱عرضه خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: