کد خبر: ۳۲۷۱۶۴
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
0
راه‌اندازی و تولید ماسک بهداشتی همزمان با بازدید سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در دو سایت مختلف این گروه آغاز شد.
به گزارش پول نیوز، این سایت‌های تولیدی در شرکت‌های سایپاآذین و یکی از شرکت های زنجیره تامین گروه خودروسازی سایپا مستقر شده و در فضایی ایزوله با نظارت و مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روزانه ۱۵ هزار عدد ماسک تولید خواهند کرد.

این سایت ها به صورت جهادی و در کمتر از سه روز از دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا راه اندازی شده اند و محصولات آن ها غیرقابل فروش بوده و با هماهنگی نهادهای ذی ربط و مسئول، جهت کمک به شبکه سلامت کشور توزیع خواهند شد.

دو شرکت مذکور که وظیفه تولید قطعات با زمینه نساجی برای محصولات گروه خودروسازی سایپا را برعهده دارند، بخش زیادی از ظرفیت خود را به تولید ماسک بهداشتی اختصاص داده اند.

گروه خودروسازی سایپا در یک اقدام جهادی پیش‌تر نیز اعلام کرده بود شرکت‌هایی که توانایی و امکان تولید ماسک و سایر اقلام مورد نیاز در مقابله با بیماری کرونا را دارند، می توانند در قالب قرارداد فی‌مابین با این گروه همکاری کنند.

برچسب ها: ماسک ، قطعات ، نساجی ، محصولات ، تولید
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: