April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۷۲۲۸
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
0
اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد که در راستای کمک به عبور کشور از کرونا، تاکنون کمک‌های خود را به ۵۱ بیمارستان در سراسر کشور ارسال کرده و این روند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال کمک‌های اتاق تهران به ۵۱ بیمارستان

به گزارش پول نیوز، بر اساس جدیدترین گزارشی که از سوی اتاق بازرگانی تهران منتشر شده، مجموع کمک‌های بخش خصوصی در حداقل ۵۱ بیمارستان و مرکز درمانی در ۱۰ استان کشور که بیماران مبتلا به ویروس کرونا در آن‌ها بستری‌اند، تاکنون بالغ بر ۵۲ هزار عدد انواع البسه، صد‌ها لیتر مایع ضدعفونی‌کننده و تامین تعدادی دستگاه‌های ضروری، چون ونتیلاتور، تب‌سنج، اکسیژن‌ساز و کپسول اکسیژن بوده است.

برابر فهرست تجمیعی این کمک‌ها تاکنون محموله‌هایی به ۹ بیمارستان در استان تهران، دو بیمارستان در استان اصفهان، سه بیمارستان در استان کرمانشاه، ۱۳ بیمارستان در استان گیلان، شش بیمارستان در استان لرستان، ۱۳ بیمارستان در استان مازندران، یک بیمارستان در استان آذربایجان غربی و یک بیمارستان در کردستان فرستاده شده است. ضمن این که در استان‌های هرمزگان گلستان و شهر کاشان، اتاق‌های بازرگانی دریافت‌کننده و توزیع‌کننده کمک‌های ارسالی بوده‌اند  و تا روز ۲۴ اسفند ماه توانسته‌اند تعداد ۶۳۳۱ عدد محافظ صورت، ۶۲۳۴ عدد عینک، ۵۵ هزار و ۷۴۲ ماسک سه‌لایه، ۱۴ هزار ۹۵۰ ماسک N۹۵، ۳۵۰۰ عدد کلاه، ۲۹۵۰ دست لباس یکسره یکبار مصرف (گان)، ۷۹۰۰ دست لباس مخصوص کرونا (اورآل) و ۱۰۰ دست لباس مخصوص آی‌سی‌یو برای استفاده کادر درمان بیمارستان‌ها، تامین و با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی به مراکز درمانی در استان‌های یاد شده ارسال کنند.

فرزین فردیس – عضو اتاق بازرگانی تهران و سخنگوی کمپین نفس اتاق برای مبارزه با کرونا – در این باره گفت: فعالان بخش خصوصی در راستای عمل به تعهدات اجتماعی خود تلاش کرده‌اند از نخستین روزهای ورود این ویروس به کشور، تمام امکانات ممکن را برای کمک به بیمارستان‌ها بسیج کنند و خوشبختانه با فعال شدن اتاق‌های استانی، در تمام مناطق این کمکها جمع آوری شده است.

به گفته وی، در اتاق تهران نیز با توجه به ظرفیت‌های بالاتر، فعالان اقتصادی تلاش کرده‌اند در کنار تهران، به دیگر بیمارستان‌های کشور نیز کمک بفرستند و در این بین استان‌هایی که بیشترین فشار را در مقابله با کرونا داشته‌اند، در اولویت نخست بوده‌اند.

فردیس با بیان اینکه اتاق تلاش می‌کند در کنار برطرف کردن مشکلات روزمره، دغدغه‌های جدی‌تر را نیز دنبال کند، گفت: تلاش برای تسهیل در واردات کالاها و محصولاتی که به مبارزه با این ویروس کمک می‌کند و برنامه ریزی برای ساخت استراحتگاه و کلینیک‌های پرسرعت برای حمایت از کادر درمان دیگر برنامه‌هایی است که از سوی کمپین نفس اجرای آنها آغاز شده و دنبال خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: