کد خبر: ۳۲۷۳۳۰
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
0
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی درباره نکاتی که بایستی حین خرید گوشت توسط مشتری و فروشندگان در این ایام رعایت شود، توضیحاتی ارائه داد.

نکات ایمنی برای خرید گوشت چیست؟

 

به گزارش پول نیوز، علی اصغر ملکی اظهار کرد: ذبح گوشت زیر نظر دامپزشک صورت می گیرد و بعد از آن گوشت ۲۴ ساعت در پیش سرد قرار گرفته و اگر بار میکروبی داشته باشد از بین می رود و بعد از آن به مغازه ها منتقل می شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ویروس کرونا بین انسان و دام مشترک نیست افزود: البته ما به اعضای اتحادیه گوشت گوسفندی توصیه های لازم را کرده ایم. به فروشندگان گوشت توصیه کرده ایم که بهداشت فردی را رعایت کرده و تا حد امکان حین انجام کار از ماسک و دستکش استفاده کنند. همچنین از مردم نیز درخواست می کنیم که داخل مغازه ازدحام نکنند و اگر به صورت حضوری برای خرید گوشت مراجعه کردند حتما خارج از مغازه بایستند تا سفارششان آماده شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی اضافه کرد: همچنین از مغازه داران نیز درخواست کردیم که اگر امکان خرید غیرحضوری وجود دارد، این اقدام را انجام دهند؛ یعنی مردم به قصاب گوشت مورد نظر خود را سفارش دهند و قصاب نیز گوشت را برایشان بفرستد.

به گفته وی مشتریان تا جایی که امکان دارد نباید وجه نقد بپردازند و برای پرداخت هزینه اقلام خریداری شده حتما از کارت بانکی استفاده کنند.

مراکز عرضه و تولید گوشت تا ۲۹ اسفند فعال است

ملکی با بیان به اینکه توقف صادرات گوشت گوسفند باعث شد که گوشت گوسفند در کشور باقی بماند، اظهار کرد: در یکی دو روز گذشته که مردم نگران قرنطینه بودند، تقاضا برای گوشت گوسفندی بالا رفت، ولی همانطور که مسئولان هم اعلام کردند قرنطینه اتفاق نخواهد افتاد و مشاغل مربوط به ارزاق اولیه مردم تعطیل نخواهد شد. به همین دلیل مراکز عرضه و تولید گوشت تا ۲۹ اسفندماه فعالیت دارند و هیچ مشکلی در زمینه تامین گوشت در بازار وجود ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: