رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد:
کد خبر: ۳۲۷۴۹۵
۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
0
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر این که از ابتدای سال ۹۹ خودروی یورو ۴ مجوز تولید نخواهد گرفت، گفت: با خودروسازان در این زمینه به تفاهم رسیده‌ایم.

به گزارش پول نیوز، عیسی کلانتری با انتشار پیامی ویدئویی ضمن تبریک عید نوروز اظهار کرد: در زمینه ارزیابی طرح‌های توسعه و عمرانی کشور ما توانستیم متوسط حدود 3 سال دولت‌های قبل را به 45 روز برسانیم و از این طریق به توسعه تولید داخلی کشور کمک کردیم. همچنین تولید کنندگان دیگر مدت‌ها منتظر تصویب ارزیابی طرح‌های توسعه‌ای از سوی سازمان محیط زیست نشدند.

رئیس سازمان محیط زیست با تاکید بر این که از ابتدای سال 99 خودروی یورو 4 مجوز تولید نخواهد گرفت، گفت: تمام صنایع خودروسازی کشور موظف هستند که از ابتدای امسال به استاندارد یورو 5 برسند. در این زمینه نیز با خودروسازان به تفاهم رسیده‌ایم.

 

معاون رئیس جمهور در ادامه درباره حقوق پرسنل سازمان محیط زیست توضیح داد: خوشبختانه از ابتدای سال 99 دریافتی پرسنل سازمان محیط زیست افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا می‌کند. همچنین در سال 98 لایحه حمایت از محیط بانان تصویب شد و از ابتدای سال 99 محیط بانان همتراز نیروهای انتظامی کشور از قوانین ذیربط استفاده خواهند کرد و مشکلات کمتری برای حفاظت از محیط زیست کشور خواهند داشت.

وی ادامه داد: در سال 99 بر اساس پیشنهاد هیأت وزیران دست نیروهای ما برای پایش بیشتر صنایع باز خواهد بود و همچنین سازمان محیط زیست یک سوم جرائم محیط زیستی صنایع را برای بهبود وضعیت محیط زیست کشور دریافت خواهد کرد.

کلانتری در پایان با تاکید بر این که شعار ما حفاظت و حراست از محیط زیست کشور با 80 میلیون محیط بان است گفت: امیدواریم پاسدار محیط زیست برای نسل‌های بعدی کشور باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: