کد خبر: ۳۲۷۵۴۵
۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
0
مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: راه اندازی معاملات آتی و گواهی سپرده کالایی بر روی زیره سبز و پسته در کنار زعفران، کمک شایانی به صادرات و تجارت شفاف این محصولات کرد.

 

به گزارش پول نیوز، حامد سلطانی نژاد در پیام نوروزی خود اعلام کرد: سالی که گذشت برای بازار سرمایه و بورس کالا نیز آزمون های سختی را به همراه داشت که به فضل و یاری پروردگار و یاری همه فعالان بازار توانستیم از آن با روندی رو به رشد عبور کنیم.

وی افزود: علیرغم شرایط رکودی کشور ارزش معاملات بورس کالا در سال ۹۸ به ارزش معاملات در سال ۹۷ نزدیک شد و ارزش معاملات بازار فیزیکی رشد قابل توجهی را تجربه کرد.

به گفته سلطانی نژاد، در سالی که گذشت راه اندازی معاملات آتی و گواهی سپرده کالایی بر روی زیره سبز و پسته نیز راه اندازی شد که در کنار زعفران سه گانه محصولات مهم کشاورزی را شکل دادند که کمک شایانی به صادرات و تجارت شفاف این محصولات استراتژیک کشاورزی کشور است. امیدواریم ساماندهی بازار محصولات کشاورزی کشور در سال های آتی نیز با ورود محصولات جدید ادامه یاید.

وی تصریح کرد: حرکت رو به جلوی بورس کالای ایران علیرغم شرایط خاص کشور و جنگ اقتصادی که به کشور عزیزمان تحمیل شده است در سال گذشته ادامه یافت و امیدواریم سال ۹۹ نیز سالی پربار و توام با حرکت رو به جلو را تجربه کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: