April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری خبر داد:
کد خبر: ۳۲۸۲۰۵
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
0
معاون وزیر راه و شهرسازی از برنامه ریزی برای نوسازی و تولید ۱۴۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های ناکارآمد شهری در سال جهش تولید خبر داد.

بافت های ناکارآمد شهر بازسازی می شود

 

به گزارش پول نیوز، مهدی عبوری در اولین نشست شورای مدیران این شرکت که با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونین و مدیران کل دفاتر شرکت برگزار شد، با بیان اینکه امسال بنام سال «جهش تولید» از سوی رهبر انقلاب نامگذاری شده است، اظهار داشت: باید تلاش و اقدمات خودمان را در جهت تحقق شعار سال و عملیاتی کردن رهنمود‌های مقام معظم رهبری در حوزه بازآفرینی شهری پایدار مضاعف کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اولویت بندی در برنامه‌ها و سیاست گذاری در حوزه بازآفرینی در سال ۱۳۹۹ مشخص شده است، گفت: در سال جاری موضوع نوسازی وتولید ۱۴۵ هزار واحد مسکن در بافت‌های ناکارآمد شهری با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود.

وی با یادآوری اهمیت موضوع حاشیه‌نشینی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار داشته، تصریح کرد: بایداز ظرفیت‌های بالقوه سازمان‌ها و نهاد‌هایی نظیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بسیج مستضعفین، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در خصوص حل مشکلات حاشیه نشینی و سکونتگاه ههای غیررسمی بصورت اقدام مشترک استفاده کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: