April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۸۲۵۵
۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
0
هشتمين دوره جشنواره حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوين با جوايز ارزنده آغاز شدهشتمين جشنواره حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز (ريالي) بانک اقتصادنوين با هدف ترويج سنت پسنديده «قرض‌الحسنه» با جوايز ارزنده آغاز شد.

آغاز هشتمین جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک اقتصاد نوین

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در اين جشنواره که از 18 فروردين ماه تا 18 مهر ماه 1399 برگزار مي‌شود به پاس قدرداني از مشارکت خيرخواهانه هموطنان عزيز، به قيد قرعه 10 جايزه يک ميليارد ريالي، 20 جايزه پانصد ميليون ريالي، 50 جايزه صد ميليون ريالي و ميلياردها ريال جوايز نقدي ديگر به سپرده‌گذاران نيک‌انديش بانک اقتصادنوين اهدا خواهد شد.


همچنين طبق برنامه‌ريزي انجام شده در اين جشنواره ، از هر 10 نفر واجد شرايط شرکت در قرعه‌کشي، يک نفر برنده جوايز ارزنده بانک اقتصادنوين خواهد بود. حداقل موجودي براي شرکت در قرعه‌کشي حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز (ريالي) بانک اقتصادنوين 500 هزار ريال است و به ازاي هر 500 هزار ريال در هر روز يک امتياز براي صاحب حساب منظور مي‌شود.


با توجه به لزوم کاهش ترددهاي غيرضروري به دليل شيوع ويروس کرونا، مشتريان بانک اقتصادنوين که علاقه‌مند به مشارکت در اين سنت پسنديده هستند، مي‌توانند با فعال‌سازي اينترنت‌بانک خود به صورت غيرحضوري و يا با استفاده از ساير خدمات الکترونيکي اين بانک مانند اپليکيشن‌ همراه‌نوين و ... نسبت به افزايش موجودي حساب‌هاي قرض‌ا‌لحسنه پس‌انداز خود اقدام و از هم اکنون شانس خود را براي برنده شدن در اين جشنواره افزايش دهند.


گفتني است منابع حاصل از سپرده‌گذاري مشتريان سخاوتمند بانک اقتصادنوين در حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز، به‌صورت کامل صرف اعطاي تسهيلات قرض‌الحسنه به جوانان، مددجويان و ساير اقشار نيازمند جامعه مي‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: