در حمایت از کار و سرمایه ایرانی؛
کد خبر: ۳۲۸۴۲۴
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
0
بانک قرض الحسنه مهرایران، در راستای حمایت از کار و سرمایه ايراني و به منظور تحقق منويات مقام معظم رهبري(مدظله) در خصوص سياست هاي اقتصاد مقاومتي، نسبت به طراحي کارت اعتباري کالاي ايراني اقدام كرد.

راه اندازی طرح کالا کارت در بانک قرض الحسنه مهر

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،  بانک مهرایران با راه اندازی طرح «کالا کارت» بار ديگر به حمايت توليد كننده و مصرف كننده كالاي ايراني آمد.


در این طرح بانک با پذیرندگان کالا و خدمات متعدد قرارداد منعقد می کند به نحوی که با معرفي مشتري به آنان، اين امكان براي مشتريان بوجود مي آيد كه بتوانند بصورت اقساطي در بازه هاي زماني ۶، ۹ و ۱۲ ماهه از پذيرندگان مذكور كالا و خدمات مورد نظر خود را دريافت كنند.


بانک قرض الحسنه مهرا یران در این طرح، زیرساخت فنی (نرم افزاري و سخت افزاري) ارائه نموده که در آن فروشندگان کالا و خدمات طرف قرارداد بانک مي توانند كالا و خدمات خود را بصورت اقساطي در اختيار دارندگان كارت بانك قرار دهند.


بر اساس این طرح، مجموعه ای از عرضه کنندگان کالا و خدمات در قالب شبکه پذیرندگی به موجب قرارداد با بانک مهر ايران و از طريق ابزارهاي پذيرش(دستگاه كارت خوان يا درگاه پرداخت اينترنتي)، مي توانند كالا و خدمات خود را به صورت اقساطي به دارندگان كارت بانك ارائه دهند.


در طرح کالا کارت، دارندگان کارت بانک مهر ایران با ارائه تقاضای استفاده از این طرح می توانند وفق شرايط قرارداد، اقدام به خريد كالا و خدمات از شبكه پذيرندگان براساس ميزان اعتبار تخصيص يافته به آنان اقدام نمايند.


حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و تلاش در تزريق منابع مالي قرض الحسنه براي تامين سرمايه کسب و کارهاي خرد را مي توان گام هاي موثر ديگر بانك قرض الحسنه مهرايران در حمايت از توليد و مصرف كالاي ايراني و همسو با سياست هاي اقتصاد مقاومتي ارزيابي كرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: