کد خبر: ۳۲۸۵۲۰
۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
0
فخریان گفت: دستورالعمل هایی در خصوص توزیع ماسک و دستکش در فروشگاه های زنجیره ای وجود دارد.
به گزارش پول نیوز، امیر خسرو فخریان رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: دستورالعمل هایی در خصوص توزیع ماسک و دستکش در فروشگاه های زنجیره ای وجود دارد اما هنوز تصمیم گیری های نهایی در این خصوص صورت نگرفته است.

او بیان کرد: اگر این امکان فراهم شود که ماسک در کنار دستکش در فروشگاه ها عرضه شود بسیار مناسب است اما با توجه به اینکه قیمت ماسک بالاست تهیه کردن آن کار دشواری است، چرا که در طول روز حدود ۴ میلیون نفر به فروشگاه های زنجیره ای مراجعه می کنند که فراهم کردن این تعداد ماسک سخت است.

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای تشریح کرد: تصمیماتی باید گرفته شود که مردم با ماسک وارد فروشگاه شوند، اما در کنار این موضوع نیز دستکش در فروشگاه وجود دارد. هم اکنون به طور مرتب فروشگاه ها را ضد عفونی می کنیم و دستکش در اختیار مردم قرار می دهیم. 

این مقام مسئول معتقد است که به دلیل قیمت ماسک (حدود 5 هزار تومان) توزیع آن در تمام فروشگاه ها امکان پذیر نخواهد بود چرا که رفت و آمد در فروشگاه ها زیاد است و حتی برخی افراد ممکن به بهانه ماسک به فروشگاه بیایند و خریدی نداشته باشند.

فخریان افزود: هم اکنون فروشگاه های زنجیره ای فعالیت می کنند و به صورت منتخب شبانه روزی فعال هستند چرا که برخی از مردم تمایل دارند در ساعت هایی که تردد کم است، به فروشگاه ها مراجعه کنند. 

او با اشاره به اینکه بعد از ۲۳ فروردین فروشگاه ها نیز فعال خواهند ماند، گفت: وضعیت فعالیت فروشگاه ها بعد از ۲۳ فروردین مانند قبل خواهد بود و فروشگاه ها همانند اکنون فعال خواهند ماند. 

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای  تشریح کرد: تقاضا در فروشگاه ها به شدت کمتر شده است. 

این مقام مسئول گفت: عرضه و توزیع دستکش در فروشگاه امکان پذیر است و اکنون فروشگاه ها به مشتریانی که به فروشگاه مراجعه می کنند دستکش می دهند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: