April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
رشد مقداری فروش در روزهای بی نرخی؛
کد خبر: ۳۲۸۶۳۵
۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
0
در حالی «پلی اکریل اصفهان» محصولات خود را به فروش می رساند که نرخ های آن با افت مواجه شده و بر افزایش مقداری فروش تمرکز کرده است.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «پلی اکریل اصفهان» از جمله شرکت های قدیمی کشور محسوب می شود که در چند سال اخیر حاشیه های فراوانی داشت و در برهه ای از زمان به تعطیلی کشانده شد.

گزارش عملکرد اسفند ماه این شرکت نشان می دهد که توانسته در آخرین ماه از سال 98 حدود 702 میلیارد ريال درآمدزایی داشته باشد که از بهمن ماه 23 درصد بیشتر است. در مقایسه با اسفند ماه سال 97 نیز رشد 39 درصدی، نشانه های بهبود عملکرد را به خوبی نمایان می سازد.

«شپلی» که سال مالی منتهی به آذر ماه دارد، طی سه ماهه نخست سال مالی 99 موفق به شناسایی یک هزار و 883 میلیارد ريال درآمد عملیاتی شد که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل، افزایش 38 درصدی را نشان می دهد.

این شرکت طی فصل اول سال مالی منتهی به آذر 99 بیش از 13 هزار تن محصول به فروش رسانده، در حالی که در مدت مشابه سال قبل کمتر از 10 هزار تن فروش داشته است.

نکته جالب توجه این است که نرخ فروش محصولات در مدت یاد شده نسبت به 3 ماهه اول سال مالی قبل با افت همراه شده، در حالی که در یک سال اخیر اغلب شرکت ها توانستند مجوز افزایش نرخ محصولات خود را دریافت کنند اما؛ «شپلی» خلاف جهت حرکت کرد و محصولات خود را با نرخ هایی پایین تر از سال گذشته به بازار عرضه کردند.
 
«شپلی» 702 میلیارد ريال فروخت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: