April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۸۷۲۳
۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
0
مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: با توجه به شرایط مساعد عرضه، قیمت گوشت قرمز و مرغ در ماه رمضان نوسانی ندارد.

قیمت گوشت و مرغ در ماه رمضان افزایش می یابد؟

 

به گزارش پول نیوز، رضا سالمی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه گوشت قرمز و مرغ نداریم، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان از نظر تامین گوشت قرمز و گوشت مرغ کمبودی نداریم و توزیع این اقلام متناسب با تقاضا صورت می‌گیرد.

وی قیمت هر کیلو گوشت گوساله منجمد برای مصرف کننده را ۴۰ هزار تومان و مرغ را ۱۲ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در شرایط فعلی که قیمت مرغ گرم در بازار کمتر از نرخ منجمد است، علاوه بر توقف عرضه مرغ منجمد اقدام به خرید روزانه هزار تا یک هزار و ۲۰۰ تن مرغ گرم از مرغداران کردیم.

سالمی قیمت خرید هر کیلو مرغ خط یک از مرغداران را ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و خط دو ۱۳ هزار تومان اعلام کرد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران با اشاره به اینکه گوشت مرغ و گوشت قرمز به وفور در بازار عرضه می‌شود، بیان کرد: با توجه به شرایط مساعد عرضه و ذخیره‌سازی، هیچ‌گونه افزایش قیمتی در ماه رمضان نخواهیم داشت.

توزیع ۳ میلیون تن ‌نهاده دامی طی یک سال اخیر

وی درباره آخرین وضعیت توزیع نهاده دامی گفت: بنابر مجوز‌های سازمان جهاد کشاورزی استان ها، عرضه نهاده دامی از سوی پشتییانی امور دام در حال انجام است.

سالمی ادامه داد: با وجود آنکه عرضه ذرت و جو در بازارگاه نهاده کشاورزی در حال انجام است، پشتیبانی امور دام‌نقشی در توزیع آن ندارد و تنها براساس سهمیه هر استان، در بازارگاه عرضه می‌شود.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه طی یکسال اخیر ۳ میلیون تن نهاده توزیع شده است، تصریح کرد: کنجاله سویا با نرخ مصوب علاوه بر بازارگاه، بنا به سهمیه استان‌ها در حال انجام است.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: