شکست روند آرام صعودی در این شرکت؛
کد خبر: ۳۲۸۸۲۳
۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
0
علاوه بر نرخ های فروش که رشد داشته، عملیات «فجام» از نظر مقداری نیز بهبود یافته است.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «صنعتی جام دارو» اسفند ماه سال 98 را با تحقق 48 میلیارد ريال درآمد به پایان رساند و از بهمن ماه 41 درصد بیشتر فروخته است.

بر اساس این گزارش، جمع کل فروش این شرکت در سال 98 به رقم 486 میلیارد ريال رسیده که در مقایسه با درآمدهای عملیاتی سال 97 رشد قابل قبول 46 درصدی را به معرض نمایش می گذارد.

افزایش مبلغ فروش محصولات «فجام» هم ناشی از افزایش نرخ فروش بوده و هم از نظر مقداری شرکت پیشرفت داشته است و اجازه نداده رکود اقتصادی بر مقدار فروش اثر بگذارد.

مهمترین محصول «فجام»، تيوب وقوطی آلومينيوم است که بیشترین درآمد را عاید شرکت می کند. این محصول در سال 97 به صورت میانگین، با نرخ 3037 ريال عرضه می شد اما؛ در سال 98 نرخ آن به 4313 ريال افزایش یافت.

به طور کلی، درآمدهای عملیاتی این شرکت کوچک که سرمایه 120 میلیارد ريالی دارد، طی سال های اخیر روند رو به رشد را سپری کرده و در سال 98 به بالاترین حد خود رسیده است.

افزایش نرخ تورم در سطح اقتصاد موجب شده تا در سال های 97 و 98 میزان رشد درآمدهای «فجام» بسیار بیشتر از سال های قبل باشد و شیب آرام صعودی سال های قبل، با شتاب بالا، شکسته شود.

«فجام» 486 میلیارد ريال درآمدزایی کرد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: