April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:
کد خبر: ۳۲۹۳۱۶
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
0
معاون وزیر راه و شهرسازی از ساخت بزرگراه بازرگان-ماکو با مشارکت منطقه آزاد ماکو خبر داد و گفت:‌ تامین قیر مورد نیاز این پروژه بر عهده سازمان راهداری است.

ساخت بزرگراه بازرگان-ماکو با مشارکت منطقه آزاد

 

به گزارش پول نیوز، عبدالهاشم حسن‌نیا اظهار کرد:‌ محورهای منتهی به پایانه مرزی بازرگان به عنوان مهمترین مرز زمینی کشور با ترکیه از اهمیت بسزایی برخوردار است و هم اکنون نیز در این راستا پروژه بزرگراه بازرگان - ماکو در محدوده منطقه آزاد ماکو به طول 56 کیلومتر به صورت مشارکتی مابین سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای و منطقه آزاد اقتصادی ماکو در دست اقدام است.

وی افزود: در اجرای پروژه بزرگراه بازرگان - ماکو منطقه آزاد ماکو تمامی امور مربوط به زیرسازی محور را عهده دار شده و‌ سازمان راهداری نسبت به تامین قیر لازم برای روکش آسفالت، تامین تابلو و نصب علائم مربوطه، حفاظ های ایمنی و خط کشی اقدام می‌کند که دستورات لازم جهت تامین تمامیه ملزومات سرعت بخشی و اجرای کیفی پروژه و تعامل مناسب با منطقه آزاد ماکو صادر شده است. تاکنون برای خط کشی، تابلوگذاری، روکش آسفالت و ایمن سازی آن بالغ بر 500 میلیارد ریال ازطرف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی هزینه و مشارکت شده است.

 رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به ایمن سازی گیت ورودی منطقه آزاد - ماکو - بازرگان نیز گفت: اجرای نیوجرسی مفصلی این محور با اعتبار ملی 250میلیارد ریال از طرف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در حال آساخت است. ضمن این‌که اعتباری معادل 20 میلیارد ریال نیز جهت تابلوگذاری محور یاد شده از طرف سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای تخصیص یافته است که در مرحله تعیین پیمانکار قرار دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: