مدیر روابط عمومی شرکت معادن زغال سنگ کرمان:
کد خبر: ۳۲۹۴۹۸
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
0
مدیر روابط عمومی شرکت معادن زغال سنگ کرمان از تکذیب واگذاری تمامی شرکت معادن زغال سنگ به بخش خصوصی خبرداد.
به گزارش پول نیوز، اکبر سلطانی ،مدیر روابط عمومی شرکت معادن زغال سنگ کرمان با اشاره به اینکه واگذاری تمامی شرکت معادن زغال سنگ به بخش خصوصی را تکذیب می کنم گفت: این شرکت فقط به زیرمجموعه یک صندوق برای عرضه کالاهای خود در بورس کالای ایران وارد شده است و اقدامات اخیر شرکت هم این امر را تسهیل می کند.

او افزود: ورود زغال سنگ به تابلوی بورس برای تمامی پرسنل، مجموعه شرکت و کرمان منفعت بسیاری دارد.

سلطانی اظهار کرد: برخی کارگران در اعتراض به واگذاری ۳ معدن در شهرستان های زرند، کوهبنان و راور به بخش خصوصی اجتماع صنفی داشتند که این اجتماعات با دخالت مسئولان استانی و محلی و مدیرعامل شرکت زغال سنگ کرمان به دور از کمترین حاشیه جمع آوری شد.

او تصریح کرد:معادن زغال سنگ کرمان از سال های دور یکی از منابع بزرگ درآمدی و اشتغالزایی بین مردم استان محسوب می شده و اقتصاد ۳ شهرستان بزرگ زرند، کوهبنان و راور به صورت مستقیم وابسته به این معادن بوده است.

در سال جهش تولید با برنامه ریزی دولتمردان، می توان بر روزگار سرد این معادن پایان داد و در راستای توسعه، صنعتی زیان ده را به سوددهی رساند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: