April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۹۶۸۷
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۸
0
احسان علیخانی و رامبد جوان، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود، به پویش «ایران همدل» پیوستند.

به گزارش پول نیوز، احسان علیخانی مجری و تهیه کننده ویژه برنامه تلویزیونی «ماه عسل» و «عصرجدید» که پیش از این در بحران‌های کشور چون سیل و زلزله و .... با جمع آوری کمک‌های مردمی در خدمت هموطنان آسیب‌دیده بود، این‌بار هم با شیوع ویروس کرونا و ضربه اقتصادی به برخی از خانواده‌های کم‌درآمد، علیخانی نیز به دعوت رامبد جوان به پویش «ایران همدل» پیوست. 

این مجری برنامه‌های تلویزیونی، با انتشار تصویری گرافیکی از پویش «ایران همدل» در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:
"سلام رفقا
رامبد عزیز من رو به پویش ایران همدل دعوت کرده، ٢ تا نکته بگم که حال خودم و رفقام خوب بشه.
۱-به لطف و معرفت شما رفقا و مردم عزیز، مخاطبین عصر جدید از اول نوروز تا این لحظه نزدیک ١٧٠ هزار تا بسته ارزاق به نقاط محروم، تهران، قم، مازندران، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، همدان، فارس، أصفهان و خانواده ١٠ هزار زندانی ارسال شده که گزارش‌های این همدلی مبارک بزودی در قالب گزارش تصویری پخش خواهد شد، انشالله ٣٠ هزار بسته دیگه در حال بسته بندیه و در هفته اول ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد که برسیم به رکورد تهیه ٢٠٠ هزار بسته ارزاق مردمی برای هموطنان بی بضاعت در یک برنامه تلویزیونی با محبت و عشق تماشاگران عصر جدید.
کلی انسان با شرف شبانه روز با عشق در تمام این ایام کار کردند برای تهیه، بسته بندی، ارسال و توزیع بسته‌ها که من دست تک تکشونو میبوسم.
۲- خودم حتما شخصا ٥٠ تبلت دانش آموزی، مدل ساده و کار راه انداز، هدیه میکنم به ٥٠ دانش اموز که هیچ وسیله‌ای برای ارتباط اینترنتی جهت آموزش درسهاشون در مناطق محروم ندارن. مخلصیم. دل تنگم/ ماه مبارک رمضان مبارک"
 
رامبد جوان مجری و کارگردان خندوانه نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، به کمپین همدلی که علیرضا بیرانوند او را دعوت کرده بود، پیوست و به دنبال آن مخاطبان و دوستان خود را نیز به این کمپین دعوت کرد. رامبد جوان در اینستاگرام خود نوشت:
«سلام
امیدوارم که خوب باشین و از کرونا به دور.
علیرضا جان بیرانوند منو به یه کمپین به اسم «ایران همدل» دعوت کرده، که یادمون باشه توی این روزای سخت کرونا همه کنار همیم و تا اونجایی که می‌شه به همدیگه کمک می‌کنیم، من با کمال میل به این کمپین می‌پیوندم و البته من از اسفند هم به دعوت دوست عزیزم اشکان خطیبی در پویش «من باهاتم» سعی کردم در کنار اون‌ها همین کار رو بکنیم و با بقیه رفقای هنرمند و ورزشکارمون تا جایی که از دستمون براومد، باری از روی دوش هموطن‌هامون برداریم..
واقعا الان این اسم‌ها مهم نیستن همه باید با هم و در کنار هم کمک کنیم تا شاید چند ماه دیگه زندگی به شکل سابق خودش برگرده. امیدواریم.
منم دعوت می‌کنم از دوستای عزیز که به این کمپین اضافه شن»
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: