مدیر صنایع معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش:
کد خبر: ۳۲۹۷۷۹
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
0
مدیر صنایع معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش از ورود 100 میلیون دلار سرمایه‌ ارزی و چهار هزار میلیارد ریال سرمایه ریالی به چرخه تولیدی جزیره کیش خبر داد.
به گزارش پول نیوز، سیدرضا صمدی اظهار داشت: در سال جهش تولید و ادامه روند توسعه طرح‌های تولیدی و صنعتی جزیره کیش در اردیبهشت 99 بیش از 10 کارخانه تولیدی صنعتی با بیش از 100 میلیون دلار سرمایه‌گذاری ارزی و 4هزار میلیارد ریال سرمایه ریالی به چرخه صنعت و تولید جزیره کیش وارد می‌شود.

صمدی افزود: در این بین، بیش از یک هزار و 500 نفر مهندس و پرسنل فنی و تخصصی و کارگر ساده در این پروژه ها جذب و اشتغال خواهند داشت. در حال حاضر نزدیک به 300 واحد تولیدی فعال در جزیره کیش وجود دارد که تا پایان سال جاری 43 واحد تولیدی جدید به بهره‌برداری خواهد رسید و به واحد‌های صنعتی و تولید کیش افزوده خواهند شد.

مدیر صنایع معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و مساعدت و اقدامات سازمان، در جهت اصلاح شیوه‌نامه‌ها و تسریع و تسهیل امور تولیدکنندگان و صنایع فعال در کیش صورت گرفت تا جایی که امروز شاهد حضور و فعالیت کارخانه‌های بزرگ با تولید اقلام مهم داروی و بهداشتی و نفتی و صنایع های تک در واحد های مختلف تولیدی صنعتی کیش هستیم.

صمدی افزود: با همت یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدی لوازم بهداشتی کیش و باتوجه به نیاز امروز جامعه به‌جهت وقوع اپیدمی کرونا دستگاه‌های تولید اتوماتیک ماسک بهداشتی با تولید روزانه 80 هزار عدد ماسک تجهیز و طی هفته جاری راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر صنایع کیش در خصوص و وضعیت نابسامان صنعت یک درخت سبز، گفت: برای هر اقدامی در این منطقه نیاز به اعلام نظر تفسیری طرح جامعه کیش توسط شرکت مشاور مادر داریم. در این شهرک بیش از 230 واحد تولیدی خدماتی و صنعتی در زمینی بالغ بر 44 هکتار از بیست سال قبل مستقر شدند و اکثرا داری مالکیت شخصی است. مدیر صنایع معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش، یکی از اقدامات و تدابیر مهم سازمان منطقه آزاد کیش، جهت ایجاد رونق و بازگرداندن و بازگشایی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل، امکان تغییر کاربری صنایع و تولیدی‌ها در کمترین زمان ممکن بود که فراهم شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: