سخنگوی شورای سلامت کیش:
کد خبر: ۳۲۹۹۱۲
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵
0
سخنگوی شورای سلامت کیش، ضمن هشدار نسبت به موج دوم شیوع کرونا؛ تصریح کرد: جزیره کیش به هیچ عنوان از نظر آلودگی به ویروس کرنا پاک اعلام نشده و کیشوندان باید دستور العملهای ابلاغی را بدقت رعایت کنند.
به گزارش پول نیوز، محمد رضا رضانیا درگزارشی رسانه ای افزود: جزیره کیش موج نخست ابتلا به ویروس کرونا را با همکاری مردم با ملایمت سپری کرده و اکنون با توجه به بازگشت کیشوندان از سفر، ازسرگیری فعالیت بازار و مشاغل، موج دوم ابتلا به کرونا در راه است.

 رضانیا، اظهار امیدواری کرد که با عمل به توصیه های بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از وسایل حفاظت فردی و پرهیز از حضور در اماکن پردد، جزیره کیش بتواند موج دوم شیوع ویروس کرونا را با ملایمت از سر بگذراند. 

  از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۵۲ بیمار مبتلا به این ویروس در جزیره کیش شناسایی و تحت درمان قرار گرفتند که از این تعداد ۲ نفر فوت شده و ۵۰ نفر  پس از گذراندن دوره درمان در بیمارستان کیش، بتدریج با حال عمومی خوب مرخص شده اند. 

 آمار ابتلا به ویروس کرونا در کیش، با توجه به جمعیت ۳۹ هزار نفری این جزیره نشاندهنده سطح بالای آلودگی در این جزیره به میزان هر ۷۵۰ نفر، یکنفر در میانه موج اول بود که این آمار در نتیجه اقدامات پیشگیرانه، ایجاد محدودیتهای و فاصله گذاری اجتماعی و تلاش شورای سلامت در هفته گذشته، روندی به نسبت پایدار را طی کرد. 


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: