April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۰۰۹۶
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵
0
مدیرعامل بانک سینا در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران مناطق این بانک گفت: با توجه به فضای ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، عمده فعالیت ها و رویکردهای بانک می بایست در جهت کاهش مشکلات مردم باشد.

فعالیت ها و رویکردهای بانک سینا باید در جهت کاهش مشکلات مردم باشد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، ایمانی با بیان آنکه سودآوری یکی از دغدغه های اصلی هر نهاد پولی و مالی است، افزود: در این مقطع و بازه زمانی که بسیاری از کسب و کارها دچار آسیب شده و هموطنان با مشکلاتی روبه رو شده اند، بحث سودآوری خیلی مدنظر نیست، بلکه باید تلاش شود تا وضعیت شاخص های منابع و مصارف متعادل تر شود. در این خصوص همکاران و مدیران مناطق باید عزم را جزم کرده با اراده جمعی همانند سنوات گذشته، عملکردی مطلوب و شایسته در پایان سال 99 ارائه دهند تا رضایت ذینفعان، سهامداران، سپرده گذاران و همکاران محقق گردد.

وی با اشاره به اینکه شروع سال 98 با بحران سیل و زلزله همراه بود و پایان سال نیز متاسفانه کشور درگیر بحران بین المللی و بیماری کرونا شد، خاطرنشان کرد: در پی بروز این بحران ها، مشکلات زیادی برای جامعه و بخصوص حوزه نظام پولی و بانکی کشور بوجود آمد، که مسئولیت ما برای عبور از این بحران را سنگین تر ساخته است. امیدوارم به برکت ماه مبارک رمضان و دعای خیر تک تک عزیزان و رعایت نکات بهداشتی لازم از سوی هموطنان گرامی، در پایان ماه مبارک رمضان شاهد پایان بحران ویروس کرونا در ایران و کل جهان باشیم.


مدیرعامل بانک سینا ضمن اشاره به گزارش عملکرد سال 98 این بانک، گفت: طی سال 98 خوشبختانه نتایج خوبی را در شاخص های عملکردی بانک شاهد بودیم که انشاءالله با ارائه برنامه های مناسب و پیگیری و پشتکار همکاران، عقب ماندگی ها در معدود شاخص ها نیز جبران خواهد شد.

ایمانی با تاکید بر اینکه ویروس کرونا بحران و بار سنگینی را بر شبکه بانکی و پولی و مالی کشور تحمیل کرده است، افزود: استان های درگیر ویروس کرونا قطعاً در سال 99 با چالش هایی روبه رو خواهند شد، لذا می بایست با تلاش و سعه صدر در جهت رفع مشکلات پدید آمده، اقدام و با مشتریانی که در این خصوص آسیب دیده اند تعامل شود و با مدیریت مناسب از افزایش مطالبات جلوگیری گردد.

وی اظهار داشت: با توجه به تکالیف بانک مرکزی مبنی بر حمایت از کسب و کارها و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در شرایط فعلی که البته امری لازم و پسندیده است، شاهد افزایش قیمت تمام شده پول در بانک ها و تغییراتی به لحاظ سودآوری خواهیم بود ولی ما به عنوان فعالان شبکه بانکی باید در این رهگذر ضمن همراهی با بخش های تولیدی و اقتصادی که خواهان استفاده از خدمات بانک هستند این امر را در کنار سایر فعالیت ها در اولویت قرار دهیم.

ایمانی در ادامه با بیان آنکه تحول و جهش در فعالیت ها بدون سرمایه انسانی با انگیزه و ساعی امکانپذیر نیست، گفت: در راستای تامین رضایتمندی این عزیزان، شاخص های نظام انگیزشی کارکنان در سال 99 بازنگری خواهد شد. پیاده سازی این امر، خیر و برکت را برای مجموعه بانک به همراه خواهد داشت چرا که پرسنل راضی و با انگیزه ضمن تلاش برای افزایش بهره وری موجبات ارتقاء عملکردها را بیش از پیش فراهم خواهد کرد. بازنگری در طرح طبقه بندی مشاغل از جمله برنامه های دیگری است که در بانک سینا آغاز شده و پس از طی مراحل بررسی و ارزیابی و رفع نواقص موجود، بر اساس دستورالعملهای قانونی اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل بانک سینا بیان داشت: از آنجا که امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید نامگذاری شده، یکی از مشکلات و رویکردهای اصلی در این سال، جبران مشکلات ناشی از بروز بحران کرونا است که رفع و رجوع آن نیازمند حرکت و گامی بزرگی است لذا تحقق جهش تولید از طریق حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط و شرکت های دانش بنیان به عنوان شاخصی مهم در سرفصل برنامه های سال جاری بانک سینا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ماموریت های بنیاد مستضعفان مبنی بر توانمندسازی و حمایت از اقشار آسیب پذیر، فرهنگ سازی در حوزه قرض الحسنه از دیگر برنامه های اصلی بانک سینا در سال 99 است بنابراین برنامه ها به نحوی باید مدیریت و هدایت شود تا این ماموریت به خوبی انجام و این کار خداپسندانه به عنوان باقیات الصالحات برای مجموعه و همکاران بانک سینا ثبت گردد.

گفتنی است در این جلسه، مدیران مناطق مختلف بانک، نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را جهت بهبود عملکردها ارائه دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: