April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۰۱۲۹
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
0
وزیر نیرو گفت: سرمایه گذاری انجام شده از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون، در حوزه ساخت سدها و اجرای شبکه‌های آبیاری و زهکشی ۳۸ میلیارد تومان بوده است.
به‌ گزارش پول نیوز، «رضا اردکانیان» روز پنجشنبه در دومین هفته از پویش هر هفته #الف_ب _ایران در آیین بهره برداری از سه پروژه صنعت آب استان ایلام که با حضور رئیس جمهوری به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، افزود: ۲۱ هزار میلیارد تومان از این حجم سرمایه گذاری از صندوق توسعه ملی است که با مجوز مقام معظم رهبری عملی شده است.

وی یادآور شد: بعد از انقلاب اسلامی ۱۹ سد مخزنی داشتیم که هم اکنون تعداد این سدها به ۱۴۴ سد رسیده است و با احتساب سال‌هایی مانند دوران جنگ تحمیلی که فعالیت سدسازی نداشتیم، به طور متوسط، هر سال حدود ۴ سد در کشور ساخته شده است و امروز چهلمین سد ساخته شده در دولت تدبیر و امید افتتاح می‌شود.

اردکانیان گفت: تا پایان دولت تدبیر و امید تعداد سدهای ساخته شده در این دولت به ۵۲ خواهد رسید.

وی افزود: در هشت سال دولت تدبیر و امید هر سال حدود ۶.۵ سد و هر دو ماه یک سد به مدار آمده که ا مید است، این روند با اتکا بر اصول مهندسی و رعایت مسائل زیست محیطی ادامه یابد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: