April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۰۳۰۸
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
0
در فرآیند پیش‌گشایش بورس روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت، از سنگینی حجم صف‌های خرید کمی کاسته شده و برخی نمادها نیز با صف فروش همراه شده‌اند.

به گزارش پول نیوز؛ اگر چه همچنان صف‌های خرید سنگین در بسیاری از نمادها دیده می‌شود اما از شدت تقاضا برای خرید اندکی کاسته شده و حتی برخی نمادها با صف فروش همراه هستند.

به نظر می‌رسد بعد از مدت‌ها امروز بورس شروع متعادل‌تری نسبت به روزهای گذشته داشته باشد.

در جریان سفارش‌گذاری امروز، سه نماد وتجارت، ومعادن و وبصادر بیشترین حجم صف خرید را به خود اختصاص داده‌اند و نمادهایی نظیر فاراک و وخارزم و فاذر با صف فروش همراه هستند.

از روز گذشته پذیره‌نویسی در صندوق‌های قابل معامله در بورس دولتی با نماد (دارا یکم) آغاز شد و هر متقاضی می‌تواند حداکثر ۲۰۰ واحد از این صندوق را با قیمت ۱۰ هزارتومان پذیره‌نویسی کند.

همچنین امروز نماد کگل که دیروز بازگشایی ناموفقی داشت امروز برای بار دوم بدون محدودیت دامنه نوسان کشف قیمت و بازگشایی خواهد شد که در صورت ابطال مجدد، دامنه نوسان آن محدوده می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: