کد خبر: ۳۳۰۵۲۹
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
0
در ۳ ماهه آغازین ۲۰۲۰ بدهی مصرف‌کنندگان این کشور به بالاترین رکورد تاریخ خود رسید.

بدهی خانوارهای آمریکا به ۱۴.۳ تریلیون دلار رسید

به گزارش پول نیوز، به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در ۳ ماهه آغازین ۲۰۲۰، حتی با این که بدلیل مواجهه آمریکایی‌ها با ویروس کرونا تراز کارت‌های اعتباری کاهش یافته بود، بدهی مصرف‌کنندگان این کشور به بالاترین رکورد تاریخ خود رسید.

داده‌های فدرال‌رزرو نیویورک نشان داد که بدهی خانوارهای آمریکا در ۳ ماهه اول ۲۰۲۰ به ۱۴.۳ تریلیون دلار رسیده است که این ۱.۶ تریلیون دلار از رکورد قبلی که در سه ماهه سوم ۲۰۰۸ در طول بحران مالی بزرگ جهان ثبت شده بود، بالاتر است. در آن زمان سطح بدهی خانوارهای آمریکایی تا ۱۲.۷ میلیارد دلار بالا آمده بود.

از سوی دیگر تراز مالی کارت‌های اعتباری در همین ۳ ماهه ۳۴ میلیارد دلار افت کرد. بدهی از بابت وام‌های دانشجویی ۲۷ میلیارد دلار رشد کرد و به ۱.۵۴ تریلیون دلار رسید و بدهی وام خودرو ۱۵ میلیارد دلار بالا رفت. نرخ بدهی مردم آمریکا از بابت وام مسکن ۱۵۶ میلیارد دلار افزایش یافت و به ۹.۷۱ تریلیون دلار رسید.

منبع:مهر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: