عضو هیئت مدیره نظام پرستاری تهران:
کد خبر: ۳۳۱۱۸۰
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
0
عضو هیئت مدیره نظام پرستاری تهران از مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان سنجش برای درنظرگرفتن سهمیه کنکور بهیاران پیشنهاداتی داد.
به گزارش پول نیوز؛ عضو هیئت مدیره نظام پرستاری تهران با تأکید بر ضرورت اختصاص سهمیه کنکور سراسری برای بهیاران جهت پذیرش در رشته کارشناسی پرستاری گفت: باید برای بهیاران با ایجاد سهمیه در کنکور چاره‌ای اندیشیده شود چون بهیاران از پایه‌های تیم مراقبتی در مراکز درمانی هستند.

دکتر «فرشید الازمنی» در ادامه اظهار کرد: با توجه به این‌که سهمیه کنکور برای پذیرش همکاران زحمتکش بهیار در مقطع کارشناسی پرستاری حذف شده است از این‌رو باید نسبت به ایجاد مجدد آن اقدامی شود.

وی افزود: باتوجه به این که در بحران کرونا همکاران بهیار در کنار تیم درمان خوش درخشیدند و با جان و دل همکاری کردند مسئولان معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان سنجش باید جهت تشویق و ترغیب آن‌ها تدابیری اتخاذ کنند و با احیا مجدد سهمیه کنکور بهیاری با هدف ارتقا سطح علمی، خستگی را از روح و جسم این قشر خدوم برطرف کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: