کد خبر: ۳۳۱۱۸۸
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
0
سهامداران شرکت‌های سیمان شاهرود، معدنی و صنعتی چادرملو و نفت بهران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های لیزینگ ایران و شرق، سیمان لار و فرابورس ایران در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.
به گزارش پول نیوز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سرمایه با افت ۱۹هزار و ۴۸۰واحدی در ارتفاع ۹۶۷هزار و ۹۹۴واحد به کار خود پایان داد و تعداد ۱۰ و ۶۹۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۰هزار و ۵۰۶میلیارد تومان در یک میلیون و ۳۱۳ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
بر این اساس سهامداران شرکت‌های سالمین، کارخانجات داروپخش و سرمایه‌گذاری آتیه دماوند امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های سیمان شاهرود، معدنی و صنعتی چادرملو و نفت بهران نیز بیشترین افت را در سبد سهام خود داشتند.
بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۸۴۶میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۱۵۸میلیارد تومان در ۴۹۰هزار نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) ۱۰۶واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۰ هزار و ۹۵۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز دارندگان انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه سهامداران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، کشت و صنعت دشت خرمدره و داروسازی تولید دارو افزایش قیمت را داشتند و در مقابل انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های لیزینگ ایران و شرق، سیمان لار و فرابورس ایران هم بیشترین افت قیمت را شاهد بودند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: