کد خبر: ۳۳۱۲۶۶
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
0
کارخانه های مونتاژ خودرو در آمریکا قرار است از امروز، دوشنبه آغاز به کار کنند.

امریکا کارخانه های  خودرو را باز گشایی می کند

 

به گزارش  پول نیوز به نقل از رویترز، صنعت خودروی آمریکا به تدریج بازگشایی می شود. کارخانه های مونتاژ خودرو قرار است از امروز، دوشنبه آغاز به کار کنند. بیش از یک میلیون نفر در بخش خودروسازی آمریکا کار می کنند و منتظر پایان همه گیری ویروس کرونا هستند.

 

شرکت های جنرال موتورز، فورد موتور و فیات کرایسلر هفته هاست منتظر بازگشایی کارخانه های خود در آمریکای شمالی هستند تا فعالیت در صنعتی که حدود 6 درصد فعالیت اقتصادی آمریکا را تشکیل می دهد آغاز شود.

 

برای خودروسازان و عرضه کنندگان آنها که بسیاری کارخانه های خود را هفته گذشته راه اندازی کردند، این آغاز دوباره برای پایان دادن به کمبود نقدینگی که به خاطر دو ماه تعطیلی ناشی از همه گیری ویروس کرونا به وجود آمده بسیار حیاتی است. تاکید بر راه اندازی خطوط مونتاژ خودروهایی است که بیشترین سود دهی را دارند مثل شورلت سابربن ،فورد F-150 و جیپ رانگلر.

 

دونالد ترامپ در روز سه شنبه از یک کارخانه فورد بازدید می‌کند که تولید آن به دستور کاخ سفید به ساخت دستگاه های تنفس مصنوعی و تجهیزات حفاظت شخصی تغییر کرده است.

 

سخنگوی شرکت خودروسازی فورد گفت کارخانه هایی که قبل از اعمال تعطیلی ها سه شیفت فعالیت می‌کردند با دو شیفت بازگشایی می‌شوند و آنهایی که دو شیفت کاری داشتند با یک شیفت فعالیت خواهند کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: