April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۱۴۵۰
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
0
روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد: دولت آمریکا با یک شرکت دارویی 354 میلیون دلار قرارداد بسته است تا این شرکت مواد اولیه و داروی کرونا را به داخل خاک آمریکا منتقل کند.

کاخ سفید آمریکا برای ساخت داروی کرونا قرارداد 350 میلیون  دلاری بست

 

به گزارش  پول نیوز به نقل از نیویورک تایمز، دولت آمریکا امروز قرار است از یک قرارداد که با یک شرکت دارویی برای تولید مواد اولیه و داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی در داخل خاک آمریکا بسته است، پرده برداری کند.

 

این قرارداد 350 میلیون دلاری با هدف منتقل کردن خط تولید این مواد دارویی از خارج به داخل آمریکا بسته شده است.

 

قرارداد مذکور با شرکت Phlow بسته شده که اگرچه دفتر مرکزی آن در ایالت ویرجینیا است اما داروها و مواد اولیه دارویی خود را در هند و چین تولید می‌کند.

 

پیتر ناوارو، مشاور تجاری ترامپ، در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت که این قرارداد یک نقطه عطف تاریخی در راستای تلاش برای تولید مواد دارویی و فراهم کردن زنجیره‌های تامین آن در داخل خاک آمریکاست.

 

بر اساس آخرین گزارشات تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا از مرز یک و نیم میلیون نفر گذشته و بیش از 90 هزار نفر را در این کشور به کام مرگ کشانده است.

 

سازمان تحقیق و توسعه پیشرفته بیو مدیکال که زیرمجموعه وزارت بهداشت آمریکا به شمار می‌رود، یک قرارداد با شرکت Phlow بسته تا در قالب یک گروه از شرکت‌های داروسازی چرخه تامین مواد دارویی را به داخل آمریکا منتقل کند.

 

بر اساس گزارشات ممکن است مدت زمان این قرارداد از 4 به 10 سال افزایش یافته و رقم آن به 812 میلیون دلار افزایش یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: