درآمد «مخابرات» دیتا می چرخد
کد خبر: ۳۳۱۶۲۳
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
0
گزارش فعالیت شرکت «مخابرات ایران» در دو ماهه اخیر نشان از افت درآمدها نسبت به سال قبل دارد.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «مخابرات ایران» در فروردین ماه 4 هزار و 39 میلیارد ريال و در اردیبهشت ماه سال جاری 3 هزار و 848 میلیارد ريال درآمد کسب کرد.

 

این در حالی است که در دومین ماه از سال قبل درآمد 4 هزار و 719 میلیارد ريالی شناسایی کرده بود و علت کاهش حدود یک میلیارد ريالی درآمدها را باید در افت درآمد مکالمات و سایر درآمدها دنبال کرد.

 

به طور کلی می توان گفت که در سال جاری نسبت به سال قبل بار اصلی درآمدزایی «مخابرات ایران» از محل خدمات دیتا تأمین می شود و درآمد مکالمات در جایگاه دوم قرار دارد؛ در حالی که در سال های گذشته و تا اواسط سال 98، مکالمات محل اصلی درآمدزایی شرکت بود.

 

به عبارت بهتر، تعداد مشتریان دیتای «مخابرات ایران» در یک سال اخیر رشد داشته و درآمدزایی از این محل از سایر محل ها پیشی گرفته است.

 

همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می کنید، درآمد مکالمات در 2 ماهه نخست سال 99 نسبت به مدت مشابه سال 98 افت 80 درصدی داشته اما؛ در مقابل، درآمد دیتا با افزایش 107 درصدی همراه شده است.

 

در مجموع، مبلغ درآمدهای «اخابر» در اردیبهشت ماه نسبت به فروردین ماه کاهش 5 درصدی و در مجموع 2 ماه ابتدای سال جاری نسبت به 2 ماه اول سال قبل کاهش 19 درصدی را نشان می دهد.

افت 19 درصد سینگال درآمد در «اخابر»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: