کد خبر: ۳۳۱۷۱۷
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۳
0
مدیر اجرایی شرکت بوئینگ گفت این شرکت تعدیل نیروی ده درصدی خود را برای کاهش تعداد کارمندانش آغاز کرده که برخی به صورت داوطلبانه و در صورت لزوم برخی اجباری خواهد بود.

بوئینگ 10 درصداز نیروی خود  را در آمریکا تعدیل خواهد کرد

 

به گزارش  پول نیوز به نقل از رویترز، شرکت بوئینگ ماه گذشته اعلام کرد قصد دارد ده درصد از 160,000 نیروی کار خود را در سراسر جهان اخراج کند. انتظار می‌رود این شرکت در این هفته تعدیل نیروی خود در آمریکا را اعلام کند.

 

سخنگوی انجمن مهندسین حرفه ای در اتحادیه هوافضای آمریکا که نماینده 17600 کارمند شرکت بوئینگ است گفت این شرکت به اتحادیه اطلاع داده که تا روز جمعه اطلاعیه تعدیل نیروی آن منتشر خواهد شد.

 

دیو کالهون، مدیر اجرایی شرکت بوئینگ در ماه آوریل گفت این شرکت تعدیل نیروی ده درصدی خود را برای کاهش تعداد کارمندانش آغاز کرده که برخی به صورت داوطلبانه و در صورت لزوم برخی اجباری خواهد بود.

 

کالهون در ماه آوریل اعلام کرد لازم است شرکت بویینگ در مناطقی که مشتریان پروازهای آن کاهش بیشتر یافته‌اند، تعدیل نیروی بیشتری را اعمال کند.

 

مقامات اتحادیه هوافضای آمریکا تایید کرد که بوئینگ به رهبران این اتحادیه اعلام کرده قصد دارد بین 15 تا 20 درصد از نیروی کار خود را کاهش دهد که شامل مهندسین و کارگران فنی در واشنگتن و کالیفرنیای جنوبی می‌شود.

 

کاهش تقاضا برای سفر به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا ضربه سختی به بخش هوافضا در سراسر دنیا زده است و بویینگ هم از این قاعده مستثنی نیست.

 

شرکت بوئینگ در ماه آوریل برای دومین بار در سال جاری میلادی هیچ سفارشی نداشت و مشتریان 108 سفارش دیگر برای هواپیمای مکس 737 را لغو کردند.

 

هواپیمای مکس 737 پس از دو سقوط مرگبار، در ماه مارس 2019 زمین‌گیر شد و حالا همه گیری ویروس کرونا بر چالش‌های این هواپیما سازی افزوده است. کالهون در هشتم ماه مه اعلام کرد قصد دارد تولید این هواپیمای زمین گیر شده را در همین ماه آغاز کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: