April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر کل تامین اجتماعی اردبیل گفت:
کد خبر: ۳۳۱۹۵۸
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
0
در راستای تقویت تعاملات برون سازمانی و با توجه به اهمیت تبیین و تشریح اهداف و سیاست ها،مدیر کل تامین اجتماعی اردبیل با شهردار مرکز استان دیدار کرد.

صیانت از منابع تامین اجتماعی وظیفه  همه می باشد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،سعید بشرخواه، مدیر کل تامین اجتماعی اردبیل در این دیدار با اشاره به تعامل و همکاری این اداره کل با نهادها و سازمانها با تاکید براینکه این سازمان تعهدات سنگینی نسبت به جامعه هدف خود دارد؛ تصریح کرد: پرداخت به موقع و واقعی حق بیمه ها نقش مهمی در انجام تعهدات دارد.

 

وی با اشاره باینکه صیانت از منابع تامین اجتماعی وظیفه ای است که همه ما در مقابل آن مسئولیم، گفت: این سازمان برای انجام تعهدات بموقع خود نیازمند مشارکت و همدلی کارفرمایان و شرکای اجتماعی خود که شهرداری اردبیل نیز از شرکای بزرگ تامین اجتماعی محسوب می شود، است.

 

در ادامه این نشست دکتر لطف الهیان، شهردار اردبیل نیز ضمن تقدیر از مساعدت‌های بعمل آمده از سوی سازمان تامین اجتماعی تعهدات صورت گرفته در خصوص بیمه شدگان و به ویژه مستمری بگیران را نشان دهنده تخصص و تعهدسازمان تامین اجتماعی دانست و افزود: شهرداری خود را مکلف می‌داند نسبت به پرداخت بدهی بابت حق بیمه های جاری و معوقه اقدام کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: