کد خبر: ۳۳۱۹۶۶
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
0
در راستای تعیین نرخ جدید محصولات شرکت های خودروساز از سوی شورای رقابت، این شورا قیمت جدید 8 محصول ایران خودرو را ابلاغ کرد. بر این اساس قیمت دنا 82 میلیون تومان و هایما S5 معادل 223 میلیون تومان و پژو پارس اتوماتیک 105 میلیون تومان تعیین شده است.

ه گزارش پول نیوز، به دنبال تعیین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا بر اساس دستورالعمل مصوب شورای رقابت، قیمت جدید 8 محصول ایران خودرو با افزایش 4 تا 48 درصدی از سوی شورا به این خودروساز ابلاغ شد. بر این اساس، قیمت هر دستگاه  پژو پارس اتوماتیک TU5 با رشد 32 درصدی معادل 105 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است. همچنین قیمت هایما توربو S5 با بیشترین رشد قیمت (48 درصد) معادل 223 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است.

قیمت دنا پلاس نیز کمترین میزان رشد را داشته و با افزایش 4 درصدی، معادل 93 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است.
جدول قیمت گذاری شورای رقابت به شرح زیر است:
 
قیمت جدید 8 محصول ایران خودرو/ دنا 82 و پارس اتومات 105 میلیون ...
 
این محصولات تا پیش از این مشمول قیمت گذاری شورای رقابت نبودند و قیمت آنها مستقیماً توسط خودروساز تعیین می‌‌شد.

تجربه نشان داده قیمت های ابلاغی شورای رقابت از سوی خودروسازان مورد بازنگری قرار می گیرد و هزینه هایی مانند بیمه، مالیات و شماره گذاری به آن اضافه می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: