April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۲۱۶۰
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
0
مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان از روحیه بسیار عالی پرستاران بخش کرونا در بیمارستان آتیه همدان خبر داد.

پرستاران بخش کرونای بیمارستان آتیه همدان باعملکرد عالی به بیماران ارائه خدمت می کنند


به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، دکتر علیرضا صفری در خصوص بکارگیری نیروهای داوطلب اظهار کرد: به کارگیری نیروهای داوطلب در درجه اول و در صورت نیاز به صورت دو هفته ای و ماهانه انجام گرفته است و پرستاران داوطلب جزو پرستاران ویژه با عملکرد عالی هستند که در شرایط بحرانی و سخت چهار نفر از این همکاران به قم اعزام شدند تا در بیمارستان قم به بیماران کرونایی ارائه خدمت نمایند.


وی با توجه به عدم حضور همراه در بخش کرونا افزود: با توجه به نداشتن همراه و ملاقات در این بخش کلیه امور بیماران از زمان پذیرش تا زمان ترخیص براساس شرایط جسمی و روحی بیماران و همچنین آموزش های لازم توسط پرستاران ارائه می شود.

 

دکتر صفری اظهار کرد: روحیه اکثر پرستاران و بهداران بخش بسیار عالی است و بدون هیچگونه چشمداشت در بخش کرونا انجام وظیفه می کنند.

 

وی ادامه داد: حدود 15نفر از پرستاران این بخش کاملا داوطلبانه در این بخش فعالیت می نمایند. همچنین با توجه به آمار تقریبا ثابت پرستاران مستقر همچنان داوطلب خدمت در بخش کرونا داریم.

 

وی افزود: رابطه کار پرستاری با خانواده ها، درک انجام کار پرستاری توسط هر یک از اعضای خانواده در بخش کرونا برای اکثر خانواده ها بسیار سخت است.

 

دکتر صفری از ابتلای تعدادی از کارکنان خبر داد و افزود: پرستاران مبتلا به کرونا سه نفر بودند که بهبود یافته و در حال حاضر در صحت کامل و در حال انجام وظیفه هستند.

 

وی اضافه کرد: سر پرستار بخش کرونا نیز که خود به کرونا مبتلا شد، پس از اتمام قرنطینه در حال حاضر در بخش کرونا در حال انجام وظیفه است.

 

دکتر صفری گفت: امیدواریم به زودی چرخه بیماری کرونا کنترل شود و مردم به زندگی عادی قبل برگردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: