کد خبر: ۳۳۲۳۰۶
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
0
وزیر دارایی عراق اعتقاد دارد باید شرایط اقتصادی و استانداردهای زندگی در کشورهای تولید کننده نفت برای سهمیه بندی کاهش تولید در نظر گرفته شود.

 

عراق به دنبال معیارهای جدید برای سهمیه‌بندی کشورها در توافق کاهش تولید نفت

به گزارش پول نیوز به نقل از رویترز، علی علاوی، وزیر دارایی عراق گفت کشورش قول داده به قرارداد کاهش تولید وزیر دارایی عراق اعتقاد دارد باید شرایط اقتصادی و استانداردهای زندگی در کشورهای تولید کننده نفت برای سهمیه بندی کاهش تولید در نظر گرفته شود. و متحدانش پایبند باشد ولی از این گروه می خواهد شرایط اقتصادی اعضا را برای سهمیه‌بندی این کاهش تولید در نظر بگیرند.

 

علاوی گفت:« ما به دنبال وضع قوانین جدید در آینده برای سهمیه بندی کاهش تولید بین اعضای ائتلاف اوپک و متحدانش هستیم. شرایط اقتصادی و استانداردهای زندگی در این کشورها باید مورد توجه قرار گیرد».

منبع:تسنیم

اوپک، روسیه و متحدانشان در روز شنبه طی یک کنفرانس ویدئویی توافق کردند قرارداد کاهش تولید را یک ماه دیگر تا پایان جولای تمدید کنند.

 

این گروه موسوم به اوپک پلاس از نیجریه و عراق که در ماه‌های مه و ژوئن بیشتر از سهمیه شان تولید کرده بودند خواستند در ماه‌های جولای تا سپتامبر با کاهش بیشتر تولید، جبران کنند.

 

عراق در ماه مه 4.213 میلیون بشکه در روز نفت تولید کرد در حالی که سهمیه تولید آن طبق قرارداد اوپک برابر با 3.592 میلیون بشکه در روز بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: