کد خبر: ۳۳۲۴۹۹
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
0
ماهانه بیش از 120 میلیارد تومان صرف ارائه تعهدات و خدمات برای بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان لرستان می شود.

بیش از 120 میلیارد تومان برای بیمه شدگان لرستانی هزینه می شود


به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، علی جهانی مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان در بازدید از شرکت کشت و صنعت خرم آباد و دیدار با کارفرمای این شرکت با بیان مطلب فوق گفت: سازمان تأمین اجتماعی با ارائه خدمات و تعهدات و حمایتهای بیمه ای به جامعه هدف خود، از جمله بیمه شدگان و مستمری بگیران، زمینه آسایش و آرامش خاطر نیروهای مولد و امنیت اجتماعی و اقتصادی صاحبان تولید و کارآفرینان را فراهم می کند.

 

جهانی با اشاره به اینکه بیش از 220هزار بیمه شده اصلی و 75 هزار مستمری بگیر اصلی و عائله تحت تکفل آنان زیر چتر حمایتی تأمین اجتماعی در استان لرستان قرار دارند، افزود: این سازمان ماهانه 120 میلیارد تومان در قالب پرداخت حقوق به مستمری بگیران، پرداخت مقرری به مقرری بگیران بیمه بیکاری و ارائه تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان استان هزینه می کند.

 

مدیرکل تأمین استان لرستان اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی با یک رویکرد مبتنی بر همدلی، همکاری و یک دیدگاه حمایتی، همواره حامی کارآفرینان، سرمایه گذاران و صاحبان کار و تولید برای تداوم و حفظ تولید و رونق اقتصاد است.

بیش از 120 میلیارد تومان برای بیمه شدگان لرستانی هزینه می شود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: