کد خبر: ۳۳۲۵۲۳
۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
0
وزیر امور خارجه در توییتی نوشت: ایالات متحده که به نقض برجام، قطعنامه ۲۲۳۱ و تصمیمات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اذعان کرده است،‌ هیچ حقی برای سوء‌استفاده از سازمان ملل متحد و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای بدنام کردن ایران ندارد.

محمدجواد ظریف روز پنجشنبه در توییتی به نظر مشورتی دیوان بین‌المللی دادگستری در سال ۱۹۷۱ (مورد نامیبیا) به عنوان یکی از مبانی حقوقی برای مخالفت با ادعای واهی دولت ایالات متحده برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران اشاره کرد.

وزیر امور خارجه در ادامه تصریح کرد: ایالات متحده تلاش کرده تا تنش با ایران را تشدید کند و با زورگویی، دیگران را به پیروی از خود وادار کند.

ظریف خاطرنشان کرد: ایالات متحده که به ترور در عراق، همدستی در جنایات جنگی در یمن و فلسطین، دزدی دریایی، نقض برجام، قطعنامه ۲۲۳۱ و تصمیمات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اذعان کرده است، هیچ حقی برای سوء‌استفاده از سازمان ملل متحد و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای بدنام کردن ایران ندارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: