April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۲۶۱۱
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
0
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وعده‌های رییس‌جمهوری در جریان سفر به استان اردبیل بیان‌کرد: با وجود کمبود منابع مالی، دولت مصمم به اجرای تعهدات خود بوده و تا پایان دولت دوازدهم برنامه‌های خود را در استان به سرانجام خواهد رساند.

به گزارش پول نیوز، محمد اسلامی در پایان بازدید هوایی و فشرده خود از پروژه‌های راه‌سازی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: هم‌اکنون در محورهای شمالی و جنوبی استان ۶ پروژه بزرگراهی در حال ساخت است.

وی افزود: هدف‌گذاری پروژه‌های راه‌سازی در استان اردبیل، افزایش ظرفیت نقاط گلوگاهی و احداث باند دوم است تا از بار ترافیکی جاده‌ها کاسته شده و تردد تسهیل و بدون خطر صورت گیرد.

اسلامی اضافه کرد: احداث سالانه ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر بزرگراه در استان برنامه‌ریزی شده و اگر در یک بازه زمانی چهارساله این برنامه اجرایی شود بخشی مهمی از مشکلات راه‌های ارتباطی استان اردبیل و تبدیل جاده‌های اصلی به بزرگراه محقق خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وعده‌های رییس‌جمهوری در جریان سفر به استان اردبیل گفت: با وجود کمبود منابع مالی، دولت مصمم به اجرای تعهدات خود بوده و تا پایان دولت دوازدهم برنامه‌های خود را در استان به سرانجام خواهد رساند.

اسلامی افزود: در بخش راه حجم سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اجرایی استان یک هزار میلیارد تومان است و برای تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه نیز که تا پایان دولت دوازدهم بهره‌برداری خواهد شد، یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت عملیات ایستگاه راه‌آهن اردبیل گفت: این ایستگاه مسافربری تا پایان تابستان امسال بهره‌برداری خواهد شد.

به گفته وی ، یکی از وعده‌های رییس‌جمهوری در سفر به این استان در زمستان گذشته تکمیل طرح راه‌آهن اردبیل - میانه بود که با توجه به پیشرفت قابل توجه پروژه خوشبختانه این وعده در حال تحقق است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: