April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
74 درصد رشد در بطری های این شرکت نشست
کد خبر: ۳۳۳۱۹۵
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
0
بهار 99 برای «کرازی» با رشد 74 درصدی درآمدها به پایان رسید و پوشش مطلوبی در درآمدهای برآوردی داشت.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، خرداد ماه سال جاری برای شرکت «کارخانجات توليدي شيشه دارويي رازی» با ثبت درآمد 340 میلیارد ريالی به پایان رسید.


بر اساس گزارش عملکرد ماهانه، این میزان درآمد نسبت به درآمد اردیبهشت ماه 8 میلیارد ريال افت نشان می دهد. مقدار فروش و نرخ فروش محصولات در سومین ماه از سال پایین‌تر از ماه قبل از آن بود. بطري‌هاي غير دارويي از 45 میلیون ريال در اردیبهشت ماه به 43 میلیون ريال در خرداد ماه افت کرد.


به جز فروردین ماه، در دو ماه دیگر از سال جاری درآمدها بیشتر از مدت مشابه سال قبل بوده و اختلاف فاحشی مشاهده می شود.

 

«کرازی» و پوشش 25 درصدی پیش بینی ها

در مجموع، «کرازی» در فصل اول سال 99 به درآمد 794 میلیارد ريالی دست یافت که در مقایسه با مدت مشابه سال 98 نشان از رشد 74 درصدی درآمدها دارد.


علاوه بر نرخ های فروش، مقدار فروش نیز در این مدت افزایش 21 درصدی داشته اما؛ از نظر میزان صادرات هنوز به مقدار 3 ماهه نخست سال قبل نرسیده است.

 

به این ترتیب، «کرازی» که پیش بینی کرده بود در سال 99 به درآمد 3 هزار و 145 میلیارد ريالی دست یابد، در پایان فصل اول توانست 25 درصد از این رقم را پوشش دهد که عملکرد قابل قبولی ارزیابی می شود.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: